اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

دستاوردهای پژوهشی طبق فناوری‏های روز باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه دستاوردهای پژوهشی باید طبق فناوری‏های روز باشد، گفت: باید برای حل نواقص احتمالی این دستاوردها بررسی‏های لازم انجام شود تا به مرحله تکامل برسد.

دستاوردهای پژوهشی طبق فناوری‏های روز باشد
سعید افشارنادری در جریان بازدید از نمایشگاه تحقیق و پژوهش شهرستان فیروزکوه در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: برای تولید علم و ترویج فرهنگ پژوهش در جامعه و شهرستان فیروزکوه باید این فرهنگ و انگیزه را بین اقشار مختلف علمی، دانش‏آموزان و دانشجویان ایجاد کنیم.
وی اضافه کرد: نه تنها در هفته پژوهش بلکه در تمام سال باید این اقدامات در راستای ارتقای سطح تحقیقات، نوآوری و تحولات پژوهش، فرهنگ‏سازی و اطلاع‏رسانی انجام شود.
فرماندار شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: این دستاوردها باید طبق فناوری‏های روز باشد و هر روز برای رفع نواقص احتمالی آنها بررسی‏های لازم انجام شود تا به مرحله تکامل برسد.
افشارنادری ادامه داد: آینده‏ای پیشرفته‏تر و گسترده‏تر را با توجه به این شور و نشاط و گرایش به سمت پژوهش در مسئولان، دانش‏آموزان، دانشجویان و واحدهای مختلف مشاهده می‏کنم و همچنین برای فیروزکوه در نظر دارم.
وی ضمن تقدیر از فعالیت‏های پژوهشی همه نهادهای خصوصی، دولتی و دانشگاهی و با بیان اینکه فعالیت‏های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه نسبت به همه سازمان‏ها، ادارات و دانشگاه‏ها چشم‏گیرتر است، گفت: آینده این دانشگاه در بخش تحقیق و پژوهش درخشان است.
فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: باید از پژوهشگران و محققان جوان حمایت کرد تا بتوانند استعدادهای نهفته خود را شکوفا کنند که این ضامن استقلال کشور در بخش‏های صنعتی و اقتصادی خواهد بود.
در نمایشگاه تحقیق و پژوهش شهرستان فیروزکوه غرفه‏هایی از بخش‏های خصوصی، دولتی و دانشگاهی حضوری فعال دارند.
غرفه فعالیت‏های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه شامل گروه رباتیک، ماشین برقی، طرح‏های پژوهشی، مجلات علمی- پژوهشی و کتب منتشر شده بوده که بیشترین بازدیدکننده و مخاطب را به خود اختصاص داده است.
در پایان این نمایشگاه از بین غرفه‏های شرکت‏کننده از سه غرفه برتر تجلیل خواهد شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول