اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اراک صورت می‌گیرد؛

اجرای30 طرح پژوهشی توسط پژوهشگران جوان

خبرگزاری فارس: مدیر باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی اراک از اجرای 30 طرح پژوهشی توسط پژوهشگران جوان عضو این باشگاه در سال جاری خبر داد.

اجرای30 طرح پژوهشی توسط پژوهشگران جوان
شهاب خاقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک از اجرای 30 طرح پژوهشی توسط پژوهشگران جوان عضو این باشگاه در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف فنی و مهندسی،‌کشاورزی، علوم انسانی،‌ علوم پزشکی و مدیریت در حال اجرا است.
وی تصریح کرد: تعداد اعضای باشگاه پژوهشگران جوان اراک در حال حاضر 200 نفر است که از پژوهشگران جوان و فعال دانشگاه هستند.
مدیر باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی اراک گفت: تاکنون 78 طرح پژوهشی انجام شده توسط اعضای این باشگاه به تصویب رسیده و از این تعداد برخی نیز به تولید انبوه رسیده‌اند.
خاقانی کمبود امکانات و تجهیزات دانشگاهی را یکی از مهم‌ترین مشکلات انجام طرح‌های پژوهشی برشمرد و ادامه داد: به دلیل نبود امکانات مناسب، پژوهشگران ناچارند برای اجرای طرح‌‌های پژوهشی خود به سایر شهرها مراجعه کنند که این مسئله وقت زیادی را از آنها می‌گیرد.
وی با اشاره به فرا رسیدن هفته پژوهش و فناوری پیرامون برنامه‌های هفته پژوهش در این باشگاه گفت: تجلیل از پژوهشگران برتر در بخش‌های کتاب برتر، مقالات برتر، اختراع برتر و طرح برتر طی روزهای 22 و  27 آذر ماه از مهم‌ترین برنامه‌های هفته پژوهش در این باشگاه است.
مدیر باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی اراک از موفقیت این باشگاه در بین باشگاه‌های کشور خبر داد و یادآور شد: این باشگاه امسال موفق به کسب رتبه برتر در شناسایی، معرفی و حمایت از استعدادهای درخشان شد.
به گفته وی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی اراک از ابتدای سال 90 تاکنون به انتشار 25 مقاله I.S.I در مجلات معتبر بین‌المللی، انتشار 23 مقاله علمی و پژوهشی، اجرای 26 طرح پژوهشی، ثبت 4 اختراع و اتمام پنج طرح پژوهشی درون دانشگاهی پرداخته است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول