اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرمان خبر داد:

برگزاری دومین جشنواره‌ شعر کرمان

خبرگزاری فارس: شهردار کرمان گفت: دومین جشنواره استانی «شعر کرمان» با هدف برزگداشت کرمان و پاسداشت شاعران این خطه برگزار می‌شود.

برگزاری دومین جشنواره‌ شعر کرمان
ابوالقاسم سیف‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: دومین جشنواره استانی «شعر کرمان» با هدف بزرگداشت کرمان و پاسداشت شاعران این خطه برگزار می‌شود.
سیف‌اللهی موضوع این جشنواره را «کرمان» ذکر کرد و بیان داشت: شاعران می‌توانند شعرهایی را به جشنواره ارسال کنند که به گونه‌ای معنادار با تاریخ، جغرافیا، مردم، فرهنگ، دیروز، امروز و فردای این سرزمین پیوند دارند.
وی با اشاره به شرایط و مقررات شرکت در دومین جشنواره استانی شعر کرمان بیان داشت: محدودیتی در قالب آثار ارسالی به جشنواره وجود ندارد و هر شرکت‌کننده باید حداقل دو اثر را ارسال کند.
سیف‌اللهی خاطرنشان کرد: به سه برگزیده‌ جشنواره استانی شعر کرمان بدون رتبه‌بندی ‌تندیس، لوح تقدیر و ۵ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می‌شود.
شهردار کرمان 30 آذر ماه سال جاری را آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره ذکر کرد و افزود: آیین اختتامیه جشنواره مذکور در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.
به گزارش فارس، علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در مهلت اعلام شده به دبیرخانه جشنواره به نشانی کرمان ابتدای خیابان شهید رجایی، فرهنگسرای «کوثر» شهرداری ارسال کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های 2227617 و 2232925 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول