اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با حضور 400 شاعر دفاع مقدس؛

اختتامیه جشنواره شعر دفاع مقدس شرق تهران برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: اختتامیه سومین جشنواره بزرگ شعر دفاع مقدس شرق استان تهران با حضور بیش از 400 شاعر دفاع مقدس در فیروزکوه برگزار می‏شود.

اختتامیه جشنواره شعر دفاع مقدس شرق تهران برگزار می‏شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، اختتامیه سومین جشنواره بزرگ شعر دفاع مقدس شرق استان تهران با حضور بیش از 400 شاعر دفاع مقدس و جمعی از خانواده‏های شهدا و ایثارگران دفاع مقدس در سالن شهید آوینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار می‏شود.
در این مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، معاونان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان فیروزکوه، فرماندار، فرمانده سپاه، مسئولان ادارات بنیاد حفظ آثار و ارزش‏های دفاع مقدس و روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه حضور می‏یابند.
در این مراسم حماسی و ادبی ضمن تقدیر از شاعران دفاع مقدس به بهترین شعر سروده شده در این رابطه هدایای ویژه‏ای اهدا خواهد شد.
همچنین سخنرانان با بیان مطالب ارزشمندی در رابطه با ادبیات دفاع مقدس به تبیین دیدگاه‏های خود در این زمینه خواهند پرداخت.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه نیز در این رابطه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همواره در خط شهدا و ولایت حرکت کرده و همواره پرچم‏دار ارزش‏های انقلاب و دفاع مقدس در طول 30 سال حیات خود بوده است.
نقی شجاع برگزاری مراسم شعر دفاع مقدس را حرکت بسیار خوبی در راستای احیای فرهنگ ناب دفاع مقدس دانست و تاکید کرد: همه نظام مدیون شهدا و دفاع مقدس هستند و دانشگاه آزاد اسلامی نیز از این قاعده مستثنا نیست.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول