اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان و هنرمندان؛

جشنواره شعر گلدسته‌های سفید در ایلام گشایش یافت

خبرگزاری فارس: جشنواره شعر گلدسته‌های سفید بعداز ظهر امروز در آیینی و با حضور شماری از مسئولان فرهنگی در ایلام گشایش یافت.

جشنواره شعر گلدسته‌های سفید در ایلام گشایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام بعداز ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه این جشنواره اظهار داشت: جشنواره سراسری شعر گلدسته‌های سفید در 3 رشته شعر، نثر ادبی و داستان برگزار ‌شده است.
علی چراغی‌پور اظهار داشت: موضوعات مورد نظر در این جشنواره آزاد، آیینی و انقلابی با تاکید بر اهل بیت عصمت و طهارت و فضایل اخلاقی، انقلاب، دفاع مقدس، اماکن و مناسک دینی به ویژه مسجد و نماز مد نظر قرار گرفته است.
وی ادامه داد: فراخوان این جشنواره از ماه‌های گذشته به سراسر کشور ارسال شده و در مجموع 2 هزار و 750 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
این مسئول اضافه کرد: این جشنواره با هدف ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقه‌مند به شعر و ادبیات پارسی و حضور پرنشاط اعضای کانون‌های فرهنگی هنری در فعالیت‌ها و عرصه‌های مختلف ادبی برپا شده است.
چراغی‌پور تصریح کرد: کشف و شناسایی استعدادهای برتر ادبی فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در قالب ایجاد یک رقابت سالم بین اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور، ترغیب و تشویق مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال در امور ادبی با محوریت مذهبی
از دیگر اهداف برپایی این جشنواره است.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام گفت: آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با استعدادها و ظرفیت‌های ادبی موجود در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و در نهایت تولید آثار فاخر ادبی در حوزه معارف دینی ولایی و انقلابی از اهداف برپایی این جشنواره سراسری در استان ایلام است.
این مسئول اضافه کرد: این جشنواره از امروز یکم آذرماه تا سوم آذرماه در شهر ایلام و با همکاری و تلاش دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام برگزار است.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام از مردم و علاقه‌مندان خواست در برنامه‌های این جشنواره شرکت کنند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول