اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان خواستار شد:

حمایت از پژوهشگران به منظور تحقق توسعه کردستان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان از پژوهش به عنوان یکی از کلیدی‌ترین ابزارهای توسعه جوامع نام برد و بر حمایت از پژوهشگران دانشگاهی به منظور تحقق توسعه استان تاکید کرد.

حمایت از پژوهشگران به منظور تحقق توسعه کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، موسی مرادیانی در سومین جلسه کارگروه پژوهش، فناوری و نوآوری استان که در مرکز آموزش و پژوهش استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: باید فرصتی ایجاد کنیم که مسائل و مشکلات دستگاه‌های اجرایی استان توسط پژوهشگران دانشگاهی و بر اساس اصول و مبانی علمی روز مورد نقد و بررسی قرار گیرد.
وی افزود: تلاش اعضای کارگروه پژوهش استان بر آن است که زمینه تقویت ارتباط موثر بین بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی، اقتصاد و بازرگانی استان را با دانشگاه ها فراهم سازد.
مرادیانی در ادامه بر ضرورت پیگیری اجرای بند 108 قانون بودجه سال 90 توسط دستگاه‌های اجرایی استان نیز تاکید کرد و گفت: بر اساس این ماده از قانون، دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند نیم تا سه درصد از بودجه خود را به امر پژوهش اختصاص دهند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان در پایان تاکید کرد: برنامه های ستاد استانی هفته پژوهش با همکاری مشترک مراکز دانشگاهی، آموزشی و پژوهشی و همچنین دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد، در سالجاری با نظم و جدیت ویژه‌ای پیگیری شود.
گفتنی است؛ تشریح آئین‌نامه جدید شورای برنامه‌ریزی و توسعه استانی و ترکیب جدید اعضای کارگروه، تشریح نظام‌نامه ستاد ملی هفته پژوهش و وظایف ستاد استانی به همراه گزارش عملکرد طرح‌های پژوهشی کاربردی استان از دیگر مسائلی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول