اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت می‌گیرد؛

بازدید هیئت تجاری مالزی از توانمندی‌های اقتصادی سیرجان

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان کرمان گفت: هیئت تجاری مالزی امروز از توانمندی‌های اقتصادی و تجاری سیرجان در منطقه ویژه اقتصادی، گل‌گهر و فولاد بازدید می‌کند.

بازدید هیئت تجاری مالزی از توانمندی‌های اقتصادی سیرجان
محسن جلال‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: هیئت 12 نفری بلندپایه اقتصادی از کشور مالزی از تاریخ 19 تا 23 آذر ماه به دعوت اتاق بازرگانی، صنایع و معادن کرمان برای بازدید از توانمندی‌های اقتصادی این استان و مذاکره با بازرگانان کرمانی در این خطه حضور دارند.
وی افزود: برنامه‌هایی همچون بازدید از توانمندی‌های شهرستان‌های سیرجان، رفسنجان و بم در بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری برای این هیئت برنامه‌ریزی شده است.
جلال‌پور با اشاره به اینکه این هیئت امروز در سیرجان حضور دارد، بیان داشت: هیئت تجاری مالزیایی از توانمندی‌های اقتصادی و تجاری سیرجان در منطقه ویژه اقتصادی، گل‌گهر و فولاد بازدید می‌کنند.
وی افزود: هیئت تجاری مالزیایی فردا به سرچشمه می‌روند و با توانمندی‌های این منطقه آشنا می‌شوند.
به گزارش فارس، محورهای مورد بحث و علاقه‌مندی این هیئت در بخش‌های کف شست‌وشوی بدن و انواع شامپو، فیلترهای هوای فشرده، دستگاه‌های اندازه‌گیری فشار، قطعات فیلتر و خشک‌کننده‌ها با هوای فشرده، تولیدکننده لامپ‌های LED هشدار دهنده برای برج‌ها و آسمان‌خراش‌ها و قطعات یدکی هواپیما و ماشین‌آلات معدنی و موارد مورد مصرف در پزشکی اعلام شده است.
همچنین ضمانتنامه‌های اعتباری و بانکی، کپسول‌های آتش‌نشانی و حس‌گرهای شناسایی دود و روکش‌های ضد آتش، محصولات پزشکی و بهداشتی یک‌بار مصرف، پله برقی، آسانسور، موتورهای بدون دنده سیکرونیزه، سیستم دفع آب‌های ناشی از فاضلاب و نمک‌زدایی از آب و مصالح ساختمانی، مواد آرایشی و بهداشتی گیاهی، تامین‌کننده خدمات در عملیات تعمیرات و نگهداری نیروگاهی و تجهیزات گازی و نفتی از دیگر محورهای مورد بحث و علاقه هیئت تجاری مالزی در کرمان است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول