اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای شرکت در مسابقات جایزه بزرگ؛

تیم فوتبال‌دستی استان اصفهان عازم مالزی شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال‌دستی استان اصفهان برای شرکت در رقابت‌های جایزه بزرگ فوتبال‌دستی مالزی به این کشور سفر کرد تا در این مسابقات سه روزه شرکت کند.

تیم فوتبال‌دستی استان اصفهان عازم مالزی شد
منصور زیدی پیش از سفر به مالزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در سال گذشته اصفهان میزبانی رقابت‌های فوتبال‌دستی برای فرستادن برترین‌های این رشته را به فرانسه بر عهده داشت که در نهایت هیچ‌گونه تقدیری از برگزیدگان اصفهانی این مسابقات به عمل نیامد.
وی با بیان اینکه در ورزش فوتبال‌دستی بیشتر با مقوله جسم سر و کار داریم تا فکر، تصریح کرد: تمام وسایل ویژه باشگاه فوتبال‌دستی واقع در خیابان حکیم نظامی با هزینه‌های شخصی راه‌اندازی شده است.
رئیس کمیته‌ فوتبال‌دستی استان اصفهان در مورد هزینه‌های این رشته ورزشی گفت: هر میز حرفه‌ای فوتبال‌‌دستی مبلغی در حدود 3میلیون تومان دارد و با بودجه‌های اندکی که در اختیار کمیته فوتبال‌دستی استان اصفهان قرار می‌گیرد به ناچار این وسایل را با هزینه‌های شخصی خود تهیه می‌کنیم.
وی در مورد رقابت‌های فوتبال‌دستی جایزه بزرگ مالزی با اشاره به کسب عنوان قهرمانی بانوان فوتبال‌دستی اصفهان در رقابت‌های کشوری، تاکید کرد: فدراسیون پس از کسب این افتخار، از ورزشکاران اصفهانی برای شرکت در رقابت‌های فوتبال‌دستی مالزی دعوت به عمل آورد.
زیدی اظهار داشت: با اینکه کمیته فوتبال‌دستی استان اصفهان در دو بخش بانوان و آقایان از سوی فدراسیون برای شرکت در رقابت‌های مالزی دعوت شده است با این حال هزینه‌های سفر این ورزشکاران به صورت شخصی پرداخت می‌شود.
به گزارش فارس، تیم فوتبال‌دستی استان اصفهان در حال حاضر برای شرکت در رقابت‌های جایزه بزرگ فوتبال‌دستی مالزی به این کشور سفر کرده تا در این مسابقات سه روزه شرکت کند.
انتهای پیام/ش‌30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول