اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نمایش هنر مازندران در عرضه جهانی؛

نمـایشگـاه دستـاورد «هنـر در روستـا» در مـالـزی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر گالری مکعب از برگزاری نمایشگاه و دستاورد چهار ساله برنامه هنر در روستا در مالزی خبر داد.

نمـایشگـاه دستـاورد «هنـر در روستـا» در مـالـزی برگزار می‌شود
اصغر یعقوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: این نمایشگاه در 25 نوامبر و مصادف با پنج آذر ماه سال جاری در گالری مکعب برگزار می‌شود.
یعقوبی بیان داشت: هنر در روستا برنامه‌ی است با نگاه تعاملی و مشارکتی بین هنرمندان و جامعه در جغرافیای دیگر ( روستا ) که توسط هنرمندان این سرزمین ( ایران ) اتفاق افتاده است.
این مسئول فرهنگی عنوان کرد: فعالیت « هنر در روستا »  که توسط جوانان هنرمند این سرزمین در طی تلاش شبانه‌روزی و بدون هیچ پشتوانه‌ای به بار نشسته است نشان از ارزش‌ها و اعتباری است که این برنامه در جایگاه هنری کشور  بدست آورده است.
وی ادامه داد: نمایشگاه در دو بخش مردم و هنرمندان برگزار می‌شود که در بخش مردمی به دست‌بافته‌های بومی، معماری، نقاشی، صنایع دستی و تعاملی که با هنرمندان شکل گرفته به نمایش درخواهد آمد.
یعقوبی تصریح کرد: حدود 40 اثر از 20 هنرمندی که در برنامه‌های مختلف هنر در روستا شرکت کرده‌اند نیز در این نمایشگاه آثارشان به صورت عکس و فیلم به نمایش درخواهد آمد.
این مسئول اضافه کرد: برنامه هنر در روستا یک فعالیت خارج از مرکز است که توانسته با تلاش و کوشش جوانان هنرمند این سرزمین جایگاه ارزنده‌ای در فضای هنر معاصر کشور بدست آورده است.
وی در پایان با ابراز خرسندی از معرفی بخشی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری کشور در مالزی اذعان داشت: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان فرهنگ و هنر نیز به این گروه هنری نیم نگاهی داشته باشند تا با شایستگی بتوانیم فرهنگ و هنر این سرزمین را به دنیا بشناسانیم.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول