اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان خبرداد:

اختصاص 52 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال مددجویان کردستانی

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان از اختصاص اعتباری بالغ بر 52 میلیارد تومان به منظور ایجاد 10 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد این استان خبرداد.

اختصاص 52 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال مددجویان کردستانی
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قنبر موسی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی برنامه‌های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان در سنندج، با بیان اینکه رویکرد جدید کمیته امداد امام(ره) حرکت به سمت توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش با ایجاد اشتغال است، اظهار داشت: تحقق این تعداد اشتغال برای مددجویان در این استان تا پایان سال‌جاری می‌تواند نقش مهمی در رسیدن به این هدف ارزشمند باشد.
وی با اشاره به اختصاص 52 میلیارد تومان اعتبار به بحث اشتغال مددجویان زیرپوشش این نهاد در کردستان، افزود: 6 میلیارد تومان از اعتبار یاد شده از محل صندوق اشتغال نیازمندان تامین می‌شود و 46 میلیارد تومان دیگر نیز از محل منابع قرض‌الحسنه بانکی تامین خواهد شد.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان به عدم همکاری برخی از بانک‌های عامل در راستای تامین این میزان اعتبار اشاره کرد و افزود: متاسفانه با وجود پیگیری‌های به عمل آمده و برگزاری جلسات مکرر با مدیران بانک‌های عامل، هنوز در بحث تامین اعتبار همکاری لازم از سوی آنان صورت نمی‌گیرد.
موسی‌نژاد از تشکیل شورای راهبری اشتغال کمیته امداد استان خبرداد و افزود: این شورا در تمامی شاخه‌های شهرستانی سراسر استان تشکیل و در راستای شناسایی راهکارهای اشتغال و همچنین پیگیری و رفع موانع سد راه اشتغال فعالیت می‌کند.
وی دیدار با فرمانداران، مدیران بانک‌های عامل و مدیران اداره کار را از جمله برنامه‌های این شورا عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم با تلاش و همکاری تمام فعالان این عرصه شاهد تحقق اهداف بلند مرتبه این نهاد به ویژه در بحث توانمندسازی و ایجاد اشتغال باشیم.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات موجود خوشبختانه کمیته امداد کردستان در بحث تعامل با بانک‌ها جزو نهادها و ارگان‌های موفق است که امیدواریم با تعامل هرچه بیشتر مدیران بانک‌های عامل بتوانیم به اهدافمان دست یابیم.
وی از کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان به عنوان یکی از موفق‌ترین ارگان‌ها در بحث ایجاد اشتغال در استان نام برد و افزود: براساس اجرای طرح راستی‌آزمایی که در بحث اشتغال ایجاد شده در استان انجام شد، خوشبختانه کمیته امداد کوچکترین مشکلی نداشته است.
به گفته وی، امروزه کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان در بحث اجرای طرح‌های اشتغالزایی و خودکفایی به عنوان یک الگوی موفق در بین ارگان‌ها و نهادهای مختلف شناخته شده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم برگزاری این جلسه بتواند گام ارزنده‌ای در راستای رفع مشکلات و ایجاد ظرفیت‌های بیشتری در بحث ایجاد اشتغال و خودکفایی ولی‌نعمتان این نهاد مقدس در استان کردستان باشد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول