اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد:

بهترین راه کسب عزت مددجویان داشتن یک کسب و کار است

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهترین راه کسب عزت و آبرو برای مددجویان و افراد محروم، داشتن یک کسب و کار درآمدزا است.

بهترین راه کسب عزت مددجویان داشتن یک کسب و کار است
به گزارش خبرگزاری فارس از چرام ارسلان جلال‌قرد صبح امروز در جمع برخی از مددجویان منطقه محروم بیدانجیر چرام اظهار داشت: به فرمایش بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، محرومان و افراد کم درآمد جامعه ولی نعمتان و صاحبان اصلی انقلاب هستند که بر این اساس خدمتگزاری به این افراد از بالاترین افتخارات کمیته امداد است.
قائم مقام کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مسئولان در نظام اسلامی نوکران مردم هستند و از این منظر با توجه به خدمات بی‌نظیر انقلاب اسلامی اما، هیچ‌گاه منتی بر مردم و خدمت‌گیرندگان وجود ندارد.
وی بیان کرد: حفظ کرامت و عزت انسانی از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد به‌عنوان حامی اصلی محرومان بوده که همواره مورد توجه مسئولان این نهاد در کهگیلویه و بویراحمد قرار داشته است.
جلال‌فرد بهترین راه کسب عزت و آبرو را برای مددجویان و افراد محروم، داشتن یک کسب و کار درآمدزا دانست و تاکید کرد: کمیته امداد اکنون با جدیت در حال اجرای این سیاست است.
قائم مقام کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تلاش کمیته امداد برای دستیابی به این هدف، با سیاست اشتغال‌زایی و توانمندسازی خانواده‌های نیازمند دنبال می‌شود که استقبال بسیار خوبی از این طرح‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد به‌وجود آمده است.
وی گفت: امروز خانواده‌های بسیاری با اجرای طرح‌‌های موفق اشتغال‌زایی به الگوی مناسبی برای دیگران تبدیل شدند تا این موضوع مهم در جامعه نهادینه شود که با کار و تلاش می‌توان درآمدهای مطلوب به‌دست آورد.
جلال‌‌‌فرد، روستاها را برای طرح‌های دامداری، کشاورزی و کارهایی مانند صنایع دستی مناسب دانست و آمادگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد را برای معرفی افراد متقاضی راه‌انداری کسب و کار به سیستم بانکی و اخذ تسهیلات لازم، اعلام کرد.
امام جمعه شهر چرام نیز در این دیدار با قدردانی از خدمات کمیته امداد در شهرستان چرام گفت: ما نیز در کنار سیاست‌ها و برنامه‌های این نهاد مقدس هستیم و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
جعفر طزری افزود: خدمت به محرومان از انگیزه‌های اصلی انقلاب اسلامی ایران بوده و این نظام تاکنون در این سیاست مهم موفق بوده است.
بر اساس این گزارش، قائم مقام کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد در جریان این سفر در دیدار با چند خانواده محروم در این روستا، دستورات لازم را برای برطرف شدن مشکلات آن ها صادر کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول