اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت پذیرفت؛

رشد 2 برابری درآمد ناشی از اجرای طرح اکرام در ملایر

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر گفت: در طرح اکرام امسال در ملایر درآمدزایی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بالغ بر دو برابر رشد داشته است.

رشد 2 برابری درآمد ناشی از اجرای طرح اکرام در ملایر
علی کولیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: در طرح اکرام امسال در شهرستان ملایر 5 میلیارد و 360 میلیون ریال درآمد داشته‌ایم که این رقم در سال گذشته 3 میلیارد و 200 میلیون ریال بوده که با رشدی بالغ بر دو برابر مواجه شده است.
وی زکات جمع‌آوری شده را برابر سال گذشته عنوان کرد و ادامه داد: کمیته امداد ملایر در راستای ایجاد اشتغال و خودکفایی خانواده‌ها پرداخت وام را در سه قالب وام کارگشایی، مسکن و اشتغال در اولویت کار دارد که وام کارگشایی در رفع نیازهای معیشتی، دانشجویی و... است.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر گفت: وام اشتغال نیز که سقف آن 2 میلیون تومان به بالا است و در راستای ایجاد اشتغال مشاغل خانگی و خودکفایی و... پرداخت می‌شود و تا پایان آذرماه تعداد وام‌های اشتغال به بیش از یک هزار و 700 مورد خواهد رسید.
وی با بیان اینکه وام‌هایی را که به افراد پرداخت می‌شود براساس مهارت در کسب و کار است، گفت: هر 45 روز یک بار از طرح‌هایی که به آنها وام پرداخت شده است توسط کارشناسان کمیته امداد بازدید به عمل می‌آید و نظارت لازم در راستای رفع مشکلات و پایداری این طرح صورت می‌گیرد که خوشبختانه بیش از 95 درصد این طرح‌ها پایدار هستند.
کولیوند در پایان سخنانش با اشاره به اینکه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) از خدمات درمانی این نهاد استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات بعد از هدفمندی یارانه‌ها، بیمه زنان سرپرست خانوار بوده که 220 نفر از زنان سرپرست خانوار زیر پوشش این بیمه قرار دارند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول