اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

وظیفه مسئولان فراهم ساختن زمینه مشارکت شهروندان است

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی گفت: فراهم ساختن زمینه مشارکت شهروندان در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی از وظایف مهم مسئولان است که لحظه‌ای غفلت از آن صدمات جبران ناپذیری به جامعه وارد می‌کند.

وظیفه مسئولان فراهم ساختن زمینه مشارکت شهروندان است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان تفرش اظهار کرد: مسئولیت در جامعه اسلامی رسالتی بسیار سخت است که کوتاهی در آن پایمال شدن خون شهدا را به دنبال دارد.
وی تصریح کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی از کوچک‌ترین سستی در بین مدیران ایران اسلامی سوء استفاده کرده و آن را بهانه‌ای برای جلوه دادن نالایقی حکومت اسلامی قرار می‌دهند که می‌طلبد مدیران در هر رده‌ای که قرار دارند وظایف خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.
استاندار مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تفرش شهرستان جد رهبر معظم انقلاب اسلامی است و مسئولان این شهرستان باید برای آبادانی بیشتر آن تلاش کنند،‌ گفت: شهر تفرش شهر شخصیت‌های بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی است و باید این شهر را در شان این بزرگان ساخت.
شعبانی‌فرد با اشاره به فعالیت دانشگاه تفرش در این شهرستان افزود: با پیگیری‌های انجام شده امکان تحصیل در مقاطع دکترا در دانشگاه تفرش فراهم شده است که این مایه خوشحالی است.
گفتنی است در این مراسم طی حکمی از سوی وزیر کشور  اصغر عالیخانی به عنوان فرماندار شهرستان تفرش منصوب شد و از خدمات و فعالیت حمید رضا قاسمی فرماندار سابق این شهرستان تجلیل شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول