اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس:

تحقق امنیت جامعه در گرو مشارکت مردم است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان فارس گفت: تحقق امنیت در جامعه در گرو همکاری و مشارکت مردم است.

تحقق امنیت جامعه در گرو مشارکت مردم است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سیروس سجادیان یکشنبه‌شب در نخستین جشنواره شهروند برگزیده در حوزه نظم و امنیت استان فارس اظهار داشت: امروز کنترل اجتماعی در حوزه امنیت مواردی را دنبال می‌کند که مشارکت مردم را به دنبال داشته باشد.
وی تحقق امنیت در جامعه را در گرو همکاری و مشارکت مردم دانست و افزود: نیروی انتظامی در خط مقدم برقراری امنیت اجتماعی افتخار دارد که بتواند امنیتی را در شان مردم برقرار کند.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در امنیت اجتماعی، نیروی انتظامی قطره‌ای از آن موج عظیم موجود در استان است، اقتدار در نیروی انتظامی را مشارکت، پشتوانه مردم و اعتماد آن‌ها به نیروی انتظامی برشمرد و اضافه کرد: زمانی می‌توان در برقراری امنیت اجتماعی موثر بود که پشتوانه و اقتدار داشته باشیم.
سجادیان با بیان اینکه سه نوع افراد در برقرای، تولید و توسعه امنیت نقش دارند، ادامه داد: گروهی مانند نیروی انتظامی خط‌شکن هستند که موظفند برای تامین امنیت شبانه‌روز تلاش کنند.
وی بیان داشت: گروهی مانند شهرداری، دادگستری، دانشجویان، دانش‌آموزان، پدران، مادران و... به صورت مستقیم در برقراری، تولید و توسعه امنیت نقشی ندارند اما مسئولیت دارند.
فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: افرادی نیز وجود دارند که به لحاظ قانونی در برقراری، تولید و توسعه امنیت مسئولیت ندارند اما ایثارگرانه کمک می‌کنند.
سجادیان با اشاره به نقش ایثارگرانی که به هر طریقی در دوران جنگ رزمندگان را کمک می‌کردند گفت: امروز افراد گروه سوم در جنگ نرم همین مسئولیت را دارند.
وی از نیروی انتظامی به عنوان سربازان مقابله با جنگ نرم نام برد و تصریح کرد: نیروی انتظامی در خط مقدم جنگ نرم می‌جنگد اما تلفات این جنگ در خانواده‌ها است.
این مسئول ابراز داشت: در تهاجم فرهنگی دشمن، خانواده‌ها و آحاد جامعه مورد هدف قرار می‌گیرد.
این جشنواره که با برنامه‌های فرهنگی همراه بود توسط فرماندهی انتظامی استان فارس و با هدف ارتقای تعامل در توسعه فرهنگ مشارکت عمومی و خویش انضباطی برگزار شد.
در این مراسم از افرادی که به نوعی در برقراری امنیت اجتماعی با نیروی انتظامی همکاری داشتند بر اساس مستندات و شناسایی آن‌ها با همکاری مردم، تقدیر و تشکر شد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول