اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی:

مشارکت مردم موجب توسعه روستاها می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: مشارکت اقشار مختلف مردم در توسعه مناطق روستایی تا حدود زیادی تاثیر‌گذار است.

مشارکت مردم موجب توسعه روستاها می‌شود
ایوب عزیزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی اقدامات عمرانی زیادی در مناطق روستایی آغاز شده است اما با توجه به اینکه ساماندهی روستاها در زمان استقرار رژیم پهلوی مورد غفلت قرار گرفته است بازسازی لطمات ناشی از کم‌توجهی بسیار زمانبر است.
وی با بیان اینکه اغلب روستاهای آذربایجان غربی واجد جاذبه‌های گردشگری هستند، افزود: باید با جلب مشارکت‌های مردمی در راستای احیای جاذبه‌های طبیعی و بهسازی آثار باستانی این قبیل روستاها اقدام شود تا به مراکز گردشگری و توریستی استان تبدیل شوند.
این مسئول خاطرنشان کرد: باید با استفاده از مصالح مرغوب و نیروی انسانی مجرب در راستای تغییر چهره مناطق روستایی اقدام شود به‌طوری که در مناطق روستایی شهرستان‌های مختلف استان اقدامات زیادی آغاز شده است و مردم هم از انجام این برنامه‌های سازندگی استقبال بی‌نظیری به عمل آورند.
عزیزی اجرای طرح هادی روستایی را یک گام موثر در راستای بهسازی مناطق روستایی عنوان کرد و ادامه داد: در صورت اختصاص اعتبارات موردنیاز متولیان این بنیاد آمادگی کامل دارند که با تمام توان و در اسرع وقت پروژه‌های آغاز شده را به اتمام برسانند.
این مسئول به اجرای طرح هادی روستای قره‌کند بوکان اشاره کرد و گفت: این طرح هادی در مساحتی به میزان بیش از 2 هزار و 500 مترمکعب خاکبرداری و خاکریزی، یک‌هزار و 700 مترمکعب مخلوط ‌‌ریزی و زیرسازی، 2 هزار و 800 مترمربع سنگ فرش معابر و پیاده‌رو، آسفالت‌ریزی معابر در بیش از 8 هزار مترمکعب در دست اقدام است.
عزیزی بیان کرد: طرح هادی روستایی بوکان با اختصاص بیش از 2 میلیارد و 130 میلیون ریال در دست اقدام است که 337 نفر در قالب 54 خانوار از مزایای اجرای این طرح بهره‌مند می‌شوند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی به اجرای طرح هادی روستاهای شبیلوی سفلی و حیدرآباد میاندوآب اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح یا 13 هزار و  460 مترمکعب مخلوط‌ریزی و آسفالت‌ریزی، جوی بتنی بیش از 3 هزار و 180 مترطول، سنگ‌فرش معابر پیاده‌رو  بیش از 9 هزار و 900 مترمربع اجرا می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول