اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تاکسیرانی گرگان‌ خبر داد:

فعالیت تاکسیرانان زن در سطح شهر گرگان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تاکسیرانی گرگان از فعالیت تاکسیرانان زن در سطح این شهر خبر داد.

فعالیت تاکسیرانان زن در سطح شهر گرگان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، شهرام شاکری ظهر امروز در جمع اعضای هیئت مدیره تاکسیرانان گرگان اظهار داشت: به منظور ارتقای سطح سرویس‌دهی و خدمات حمل و نقل بانوان از آغاز سال جاری دو تاکسیران خانم در سطح شهر مشغول فعالیت هستند.
وی تصریح کرد: خوشبختانه حضور فعالانه بانوان راننده گرگانی در زمینه تاکسیرانی نسبت به سال‌های گذشته پررنگ‌تر و جدی‌تر شده و این مهم می‌تواند گامی موثر در راستای تحقق بخشی سایر اهداف تاکسیرانی در زمینه حمل و نقل بانوان باشد.
مدیرعامل تاکسیرانی گرگان گفت: تاکسی‌های بانوان که در سطح شهر کار می‌کنند از محدودیت‌های حمل و نقل خانواده‌ها برخوردار نیستند در حالی که آژانس‌های تلفنی بانوان صرفا موظف به ارائه خدمات حمل و نقل برای بانوان هستند.
شاکری افزود: در سال گذشته سه آژانس تلفنی بانوان در سطح شهر مشغول فعالیت بوده که این آمار امسال با اضافه شدن دو آژانس تلفنی بانوان دیگر سیر صعودی داشته و اکنون در سطح شهر پنج آژانس تلفنی بانوان در حال فعالیت هستند که هر آژانس دارای شش راننده فعال است.
وی با اشاره به فعالیت چهار شرکت سرویس مدارس گفت: این شرکت‌ها در کل دارای 400 راننده فعال خانم و آقا هستند و مدیریت دو شرکت نیز بر عهده خانم‌ها است.
مدیرعامل تاکسیرانی گرگان اذعان داشت: حضور زنان به عنوان راننده تاکسی در جامعه علاوه بر ایجاد امنیت خاطر و آسایش برای زنان موجب تقویت اعتماد به نفس زنان برای حضور در عرصه‌های اجتماعی و دسترسی راحت‌تر آنها از امکانات شهری است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول