اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کاشان:

تاکسی‌های بی‌سیم ۱۳۳ کاشان شبانه‌روزی شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کاشان از شبانه‌روزی فعالیت تاکسی‌های بی‌سیم 133 شهرستان کاشان خبر داد.

تاکسی‌های بی‌سیم ۱۳۳ کاشان شبانه‌روزی شد
اکبر وطنخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: برای افزایش رضایت‌مندی و رفاه حال شهروندان کاشانی فعالیت و خدمات‌رسانی تاکسی‌های بی‌سیم 133 کاشان به صورت مستمر در 24 ساعت صورت می‌گیرد.
وی افزود: اجرای طرح فعالیت شبانه‌روزی شبکه تاکسی بی‌سیم 133در کاشان با استفاده از کادری متعهد، مجرب و توانمند در 24 ساعت شبانه‌روز به طور عملی صورت گرفته و این ناوگان در هر ساعت از شبانه‌روز آماده سرویس‌دهی به شهروندان کاشانی است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کاشان، اطمینان، آشنایی به جغرافیای منطقه کاشان، سرعت، توانمندی، حسن خلق، رعایت حقوق شهروندی را از جمله ویژگی‌های کادر ناوگان تاکسی بی‌سیم 133 در کاشان ذکر کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون مدیریت تاکسی‌های 133 با سازمان تاکسیرانی کاشان است عنوان کرد: مدیریت تاکسی‌های بی‌سیم 133 به زودی به بخش خصوصی واگذار می‌شود. 
وطنخواه در ادامه نصب و راه‌اندازی سیستم جی‌پی‌اس در تاکسی بی‌سیم 133 کاشان را یکی از اقدامات انجام شده دیگر خواند و ابراز داشت: تا کنون 120 تاکسی‌ بی‌سیم شهرستان به سیستم جی‌پی‌اس مجهز شده‌‌اند.
این مسئول با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری تمامی تاکسی‌های سطح شهر از جی پی‌اس بهره‌مند می‌شوند بیان داشت: شناسایی موقعیت جغرافیایی تاکسی‌ها در سطح شهر، کنترل فعالیت‌های آنان در مسیرهای تعیین شده و تکریم شهروندان از جمله اهداف این طرح به شمار می‌رود.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کاشان با ذکر این نکته که نصب جی‌پی‌اس در تاکسی‌های بی‌سیم و سایر وسائل حمل و نقل عمومی درون‌شهری، شرایط را برای دریافت وجه قانونی کرایه فراهم می‌کند بیان داشت: استفاده از مدل‌های دیگر این دستگاه به مرور در تاکسی‌های خطی نیز اجباری می‌شود.
وطنخواه در ادامه از نصب دستگاه‌های کارت‌خوان بر روی تاکسی‌های گردشی کاشان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: سازمان تاکسیرانی شهرداری کاشان با تجهیز تاکسی‌های گردشگری کاشان پول را از چرخه تاکسی‌های گردشی حذف می‌کند.
وی ادامه داد: برای رفاه شهروندان کاشانی کارت‌های چند منظوره‌ای تهیه می‌شود که کاربرد آن در ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی است.   
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کاشان در ادامه تعداد تاکسی‌های زیر پوشش این سازمان را حدود یک هزار و 272 دستگاه ذکر کرد و گفت: هر تاکسی درون‌ شهری روزانه حدود 200 تا 250 مسافر را جابه‌جا می‌کند.
وطنخواه یادآور شد: از مجموع یک هزار و 272 تاکسی زیر پوشش سازمان حدود 638 دستگاه تاکسی گردشی، 456 دستگاه تاکسی خطی، 187 دستگاه تاکسی بی‌سیم و 13 تاکسی ویژه بانوان است.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون ناوگان تاکسیرانی کاشان در 40 خط که کل محدوده شهرها و روستاهای این شهرستان را شامل می‌شود، فعالیت دارد گفت: بیش از 18 درصد جابجایی‌های درون‌ شهری مسافران کاشان توسط ناوگان تاکسیرانی شهرستان کاشان انجام می‌شود.
این مسئول در خصوص چگونگی اعلام تخلف تاکسی‌های ناوگان تاکسیرانی کاشان نیز اذعان داشت: شهروندان در صورت مشاهده تخلف از سوی رانندگان می‌توانند با تماس به شماره تلفن 4452400 و یا ارسال پیامک به سامانه 20001108 تخلف مربوطه را گزارش دهند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول