اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گرگان خبر داد:

آموزش برخورد صحیح با مسافران برای تاکسیرانان گرگانی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گرگان گفت: کلاس‌های آموزش فرهنگ رانندگی و برخورد صحیح با مسافران هر هفته در تاکسیرانی گرگان برگزار می‌شود.

آموزش برخورد صحیح با مسافران برای تاکسیرانان گرگانی
شهرام شاکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال گذشته با رای و نظر کمیته انضباطی ناظر بر عملکرد تاکسیرانان، چهار راننده متخلف به دستگاه قضایی شهر معرفی شده است، سازمان تاکسیرانی در راستای پیشگیری از تخلفات رانندگی، جرائم حوزه تاکسیرانی و همچنین نشر اخلاق‌مداری در تاکسیرانان اقدام به برگزاری این کلاس‌های آموزشی کرده است.
وی تصریح کرد: هر هفته 600 راننده تاکسی شهر گرگان در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گرگان افزود: شورای کمیته انضباطی ناظر بر عملکرد تاکسیرانان چهارشنبه هر هفته در سازمان تاکسیرانی برای رسیدگی به شکایات و معرفی متخلفان به دستگاه‌های قضایی تشکیل می‌شود و فعالیت این کمیته موجب ارتقای نظم و ترتیب در سیستم تاکسیرانی شهر گرگان شده است.
شاکری با اشاره به طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی گرگان خاطرنشان کرد: این طرح از سال گذشته تاکنون با ملاک مدل 1379 به پایین در حال اجراست و تاکنون از 385 راننده تاکسی ثبت‌نام به عمل آمده است.
وی همچنین ادامه داد: با اجرای این طرح خودروهای پراید و روا از سیستم تاکسیرانی حذف شده و خودروهای پژو و سمند جایگزین آنها شده است.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گرگان تصریح کرد: در حال حاضر 3 هزار 500 تاکسی در سطح شهر در حال فعالیت هستند که هر تاکسی مطابق با استانداردهای کشوری روزانه پاسخگوی نیاز 125 شهروند است.
شاکری در پایان اذعان کرد: در حال حاضر عمده‌ترین مشکل رانندگان تاکسی گرگان عدم برخورد جدی مسئولان با مسافربران شخصی غیرمجاز و کمبود جایگاه‌های سی‌ان‌جی در سطح شهر است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول