اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بهمن سال جاری انجام می‌شود؛

اجرای طرح تبلیغات روی تاکسی‌ها گرگان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل تاکسیرانی گرگان گفت: طرح تبلیغات روی تاکسی‌ها شهر گرگان بهمن ماه اجرا می‌شود.

اجرای طرح تبلیغات روی تاکسی‌ها گرگان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، شهرام شاکری ظهر امروز در جمع تاکسی‌داران شهر گرگان اظهار داشت: با توجه به توان مالی رانندگان تاکسی سازمان تاکسیرانی در راستای خودکفایی مالی سازمان و مساعدت و حمایت از تاکسیرانان اقدام به اجرای طرح تبلیغات روی تاکسی‌ها کرده است و این طرح هم اکنون در مرحله تعیین پیمانکار است.
وی تصریح کرد: سود اصلی حاصل از این تبلیغات به رانندگان تعلق دارد تا کمک هزینه‌ای برای آنها باشد.
مدیر عامل تاکسیرانی گرگان یادآور شد: افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها با توجه رشد ترافیک و افزایش نرخ سوخت به معنای درآمد بیشتر برای تاکسیرانان نیست.
شاکری با اشاره به اصلاح‌سازی نرخ‌های کرایه تاکسی با همکاری شورای شهر خاطرنشان کرد: امسال 12 نرخ غیر رند سال گذشته به یک نرخ غیر رند کاهش یافت و این عمل موجب شد که تنش‌های اجتماعی تاکسیرانان و مسافران در این زمینه سیر نزولی پیدا کند.
این مسئول ادامه داد: شهرداری و شورای شهر امسال در تامین بودجه سازمان نقش شایانی داشتند به طوری که از 3 میلیارد و 300 میلیون ریال بودجه کل سازمان مبلغ یک میلیارد 800 میلیون ریال آن کمک‌های شهرداری و مابقی را آن در آمد سازمان تشکیل داده است.
گفتنی است در حال حاضر 3 هزار 500 تاکسی در سطح شهر در حال فعالیت هستند که هر تاکسی مطابق با استانداردهای کشوری روزانه پاسخگوی نیاز 125 شهروند است.
در حال حاضر عمده‌ترین مشکل رانندگان تاکسی گرگان عدم برخورد جدی مسئولان با مسافربران شخصی غیرمجاز و کمبود جایگاه‌های سی‌ان‌جی در سطح شهر است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول