اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین هفته لیگ برتر ووشوی کشور؛

ووشوکاران سازمان تاکسیرانی آمل مغلوب حریفان خود شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی شهرستان آمل گفت: در هفته نخست لیگ برتر ووشوی کشور شامگاه گذشته سازمان تاکسیرانی این شهرستان با نتیجه هفت بر شش مغلوب شهرداری بندرعباس و مقاومت زنجان شد.

ووشوکاران سازمان تاکسیرانی آمل مغلوب حریفان خود شد
 سید رضا موسوی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان آمل بیان داشت: در هفته نخست لیگ برتر ووشوی کشور سازمان تاکسیرانی این شهرستان شامگاه پنج شنبه به مصاف شهرداری بندرعباس و مقاومت زنجان رفت که در پایان با نتیجه نزدیک هفت بر شش مغلوب حریفان شد. آمل اولین حضور خود در لیگ برتر ووشوی کشور را تجربه می‌کند.
موسوی با اشاره به سطح کمی و کیفی این دوره از رقابت‌ها یادآور شد: تاکسیرانی آمل در هفته اول لیگ برتر ووشو در سالن آکادمی فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران مجموعه ورزشی آزادی حاضر شد که در رشته تالو ما تنها یک رزمی‌کار داشتیم و با کمبود و نبود سه تالوکار روبرو شدیم که در این بخش چهار امتیاز را در دو دوره به حریفان واگذار کردیم و تنها توانستیم به یک امتیاز دست یابیم.
رئیس هیئت ورزش‌های رزمی شهرستان آمل با اعلام اینکه در گروه مرگ این دوره از رقابت‌ها جای داریم، ادامه داد: دربخش ساندا تیم آمل بسیار خوب درخشید و حتی باعث شگفتی رئیس سازمان لیگ برتر و دیگر مسئولان شد.
وی اضافه کرد: در بخش ساندا تیم بندرعباس را با نتیجه شش بر سه شکست دادیم و مقابل تیم زنجان نیز با نتیجه پنج بر سه پیروز شدیم ولی در بخش تالو با امتیازهای چهار بر صفر و چهار بر یک دیدارهای‌مان را واگذار کردیم.
موسوی با تاکید اینکه از دیروز برنامه‌ریزی منظمی را در دستور کار قرار دادیم تا طی یک هفته آینده سه تالوکار جذب کنیم، گفت: نباید درخشش ما در بخش ساندا زیر سایه نبود بازیکن تالوکار قرار گیرد و حق ووشوکاران ضایع شود.
وی اذعان داشت: هفته دوم این دوره از رقابت‌ها دوم دی ماه سال جاری از سرگرفته می‌شود که تیم تاکسیرانی آمل در سالن آکادمی فدراسیون ووشوی مجموعه ورزشی آزادی به مصاف نفت تهران و هیئت ووشوی استان گیلان می‌رود.
لیگ برتر ووشو باشگاه‌های کشور در دو گروه پنج تیمی برگزار می‌شود که تیم‌های شهرداری بندرعباس، نفت تهران، مقاومت زنجان و هیئت ووشوی گیلان با نماینده استان مازندران همگروه هستند که در سالن آکادمی فدراسیون ووشوی مجموعه ورزشی آزادی با هم رقابت می‌کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول