اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره گاز آمل مطرح کرد:

لزوم افزایش توان گازرسانی به شهرستان آمل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره گاز ناحیه آمل گفت: در سفر چهارم هیئت دولت، لزوم افزایش توان گازرسانی به شهرستان آمل باید مدنظر باشد.

لزوم افزایش توان گازرسانی به شهرستان آمل
حشمت‌الله باوفا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با بیان اینکه شرکت گاز استان در سفر اول هیئت دولت به مازندران مصوبه‌ای نداشته است، اظهار داشت: در سفر دوم مطالعه و امکان‌سنجی پروژه‌ها بوده که در ارتباط با پروژه‌های روستایی انجام شده است.
وی با تاکید بر اینکه براساس مصوبه سفر، گازرسانی به 120روستای شهرستان در حال اجرا است، یادآور شد: برخی از این پروژه‌ها انجام شده و بخشی نیز توسط پیمانکاران در حال اجرا است.
باوفا با اشاره به اینکه گازرسانی به بخش کوهستانی لاریجان نیز براساس مصوبه سفر صورت می‌گیرد، یادآور شد: 25 کیلومتر از گازرسانی بخش لاریجان از سوی شهرستان دماوند استان تهران انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه گازرسانی به این بخش در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد، اظهار داشت: در این زمینه نیاز به همکاری اداره راه برای تسریع در اجرای پروژه داریم.
باوفا با تاکید بر اینکه در سفر سوم هیئت دولت، اصلاح خطوط تغذیه و افزایش ظرفیت ایستگاه‌های سی‌جی‌اس آمل و محمودآباد تصویب شده است، تصریح کرد: ظرفیت ایستگاه سی‌جی‌اس این دو شهر، 80 هزار بود که به دو ایستگاه 120هزار تایی افزایش یافته است.
رئیس اداره گاز آمل با اعلام اینکه ایستگاه‌های ضعیف روستایی براساس مصوبه سفر تعویض و افزایش ظرفیت داشتند، گفت: دو ایستگاه مهم و کم‌ظرفیت شهری نیز تقویت شدند.
به گفته وی، پس از این تغییرات، افت فشار گاز در این مناطق گزارش نشده است.
باوفا خاطرنشان کرد: خط انتقال گاز آمل 20 اینچی است که این میزان گاز شهرستان و شهرک‌های صنعتی اطراف را تامین نخواهد کرد.
وی اذعان داشت: در دور چهارم سفرهای استانی افزایش ظرفیت خطوط اصلی انتقال گاز در این شهرستان باید مدنظر باشد.
انتهای‌ پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول