اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانداری بافق خبر داد:

آغاز عملیات اجرای پروژه گازرسانی به بافق

خبرگزاری فارس: فرمانداری بافق از آغاز عملیات گازرسانی به این شهرستان خبر داد.

آغاز عملیات اجرای پروژه گازرسانی به بافق
به گزارش خبرگزاری فارس از بافق به نقل از روابط عمومی فرمانداری بافق مدیرعامل شرکت گاز استان یزد اظهار داشت: پیمانکار خط انتقال گاز یزد به بافق توسط شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران انتخاب شده و عملیات اجرایی این پروژه به زودی آغاز می‌شود.
علیرضا پیله‌ور افزود: به منظور تسریع در امر گاز رسانی به بافق شبکه داخلی به سه فاز تقسیم شده که فاز اول شبکه شهری طراحی شده و در هفته آینده اجرا می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: فاز اول شبکه داخلی شامل اجرای حدود 60 کیلومتر خط تغذیه و توزیع، نصب ایستگاه تقلیل فشار (TBS) و یک‌هزار و 300 علمک است که تقریبا 2 هزار و 100 خانوار بافقی از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.
پیله‌ور هزینه برآوردی اجرای فاز اول شبکه داخلی را 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: حصار کشی ایستگاه تقلیل فشار بافق با ظرفیت 200 هزار متر مکعب بر ساعت با هزینه‌ای حدود یک میلیارد ریال به پایان رسیده و در حال پیگیری برای تحویل زمین برای ساخت سه ایستگاه TBS و ساختمان اداری داخل شهر هستیم.
در همین راستا صبح امروز جلسه‌ای با حضور نماینده شرکت گاز استان، ‌شهرداری، ادارات آبفای شهری و روستایی، مخابرات و برق شهرستان بافق در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد و پیرامون موضوع حفاری در سطح شهر برای لوله‌گذاری گاز شهری تصمیماتی برای همکاری و هماهنگی بین این ادارات با شرکت گاز اتخاذ شد. 
به گزارش فارس، فاز اول عملیات گازکشی شهری در بافق از شنبه آینده به مدت 300 روز کاری در سه نقطه این شهرستان آغاز خواهد شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول