اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهره‌مندی هزار خانوار از نعمت گاز؛

طرح گازرسانی به تازه‌کند و پنج روستای همجوار افتتاح شد

خبرگزاری فارس: عملیات گازرسانی به شهر تازه‌کند و پنج روستای تابعه آن از حوالی شهرستان پارس‌آباد با حضور استاندار اردبیل افتتاح شد.

طرح گازرسانی به تازه‌کند و پنج روستای همجوار افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل در این مراسم که صبح امروز در مسجد جامع شهر تازه‌کند برگزار شد، عملیات گازرسانی به این شهر برای بهره‌مندی یک هزار خانوار به بهره‌برداری رسید.
شرکت گاز برای گازرسانی به این شهر و پنج روستای همجوار آن بیش از 2 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده و 86 کیلومتر شبکه انتقال و توزیع اجرا کرده است که با نصب سه دستگاه حفاظت زنگ و تقلیل فشار گاز این پروژه به بهره‌برداری رسید تا اهالی این شهر و روستاهای همجوار در آستانه فصل زمستان از نعمت گاز بهره‌مند شوند.
استاندار اردبیل در این مراسم از اخذ مجوز ماده 215 طرح راه‌آهن اردبیل به پارس‌آباد خبر داد و گفت: با احداث و بهره‌برداری از این طرح عظیم و انتقال آن به جمهوری آذربایجان شاهد رونق و توسعه روز افزون منطقه و استان اردبیل خواهیم بود.
سید حسین صابری خاطرنشان کرد: این طرح جزو 13 طرح مجوزدار دولت برای تخصیص اعتبار از ردیف ملی است.
این مسئول ادامه داد: انتظار داریم عملیات احداث این پروژه به زودی آغاز شود تا همزمان با افتتاح راه‌آهن میانه ـ اردبیل در دو سال آینده بتوانیم این طرح را نیز به مرحله بهره‌برداری برسانیم.
وی بیان داشت: احداث این راه‌آهن علاوه بر کمک به ناوگان حمل و نقل عمومی می‌تواند در تجارت و توسعه اقتصادی منطقه با توجه به تولیدات فراوان زراعی و باغی در مغان بسیار کارگشا و مفید باشد.
صابری به نزدیکی ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی که قرار است 12 اسفند ماه امسال برگزار شود صحنه دلدادگی مردم ایران به نظام اسلامی و ولایت خواهد بود به طوری که مردم با حضور گسترده خود دشمنان این نظام را بار دیگر غافلگیر می‌کنند.
صابری با یادآوری اینکه دشمن در 33 سال گذشته در هر دوره‌ای از انتخابات توطئه‌های رنگارنگی را برای نظام اسلامی تدارک دیده است، خاطرنشان کرد: همه این ترفندها با حضور آگاهانه و گسترده مردم در پای صندوق‌های رای به کلی خنثی شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی نیز خواسته اهالی را بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی، استقرار دادگستری، کلانتری و ایستگاه آتش‌نشانی در بخش تازه‌کند اعلام کرد.
وکیل سپه با بیان اینکه بسیاری از خواسته‌های اهالی به حق و شایسته تامین است افزود: مدیران و مسئولان اجرایی باید قدر مردم را که همیشه همراه و همدل مسئولان بوده‌اند بدانند و سعی کنند با تمام قدرت و توان در خدمت‌رسانی به آنها صادق و کوشا باشند.
این نماینده مجلس اظهار داشت: ما نیز به نوبه خود در مجلس شورای اسلامی تلاش می‌کنیم تا با اخذ مجوز و تامین اعتبارات طرح‌ها و پروژه‌ها از محل اعتبارات ملی به روند کارها تسهیل بخشیم و روز به روز به رونق و آبادانی منطقه بیفزاییم.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول