اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از توابع شهرستان اراک؛

عملیات گازرسانی به 10 روستا در استان مرکزی آغاز شد

خبرگزاری فارس: عملیات گازرسانی به 10 روستا از توابع شهرستان اراک در استان مرکزی پس از مرحله انتخاب در کمیته مناقصات این شرکت آغاز شد.

عملیات گازرسانی به 10 روستا در استان مرکزی آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی روستاهای ارکوین ،چنگزین، نورعین، گل‌تپه، خرم‌آباد، شمس‌آباد، گاو چلو، لنجاب پایین، قلیچ تپه و رازگردان در کمیته مناقصات این شرکت انجام شد.
بر اساس این گزارش گازرسانی به این روستاها در قالب سه پیمان صورت گرفته است و به منظور بهره‌مندی ساکنین روستاهای یاد شده از نعمت گاز طبیعی نیاز به 60 هزار متر شبکه گاز از نوع پلی اتیلن و نصب 680 عدد انشعاب گاز می‌باشد که اجرای گازرسانی به روستاهای مذکور توسط شرکت‌های «جهان آیدین»،«عارف گاز مرکزی» و«کاوشگران امید اسپادانا»انجام خواهد شد.
شایان ذکر است هزینه تامین کالا و اجرای گازرسانی به روستاهای  فوق بالغ بر 17 میلیارد و 697 میلیون ریال خواهد شد و مدت اجرای این پروژه‌هاحدودا 150 تا 240 روز تقویمی در نظر گرفته شده است که پس از اجرای پروژه‌های مذکور ساکنین روستاهای ارکوین، چنگزین، نورعین، گل تپه، خرم‌آباد، شمس‌آباد، گاوچلو، لنجاب پایین، قلیچ تپه و رازگردان درآینده از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول