اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش خبر داد:

اجرای 80 کیلومتر گازرسانی در آبپخش

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش از اجرای80 کیلومتر گازرسانی در آبپخش خبر داد.

اجرای 80 کیلومتر گازرسانی در آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز شامگاه چهارشنبه در دومین نشست راهبردی بررسی مسائل و مشکلات تاسیسات زیربنایی بخش آبپخش اظهار کرد: تاسیسات زیربنایی مهم‌ترین نیازهای هر جامعه انسانی هستند و به منزله دو دست توانا برای انسان می‌توان از آن یاد کرد.
وی افزود: در اجرای پروژه‌های عمرانی در سطوح شهری و روستایی باید تمام توان و تلاش خود را به‌کار گیریم تا کمترین میزان خسارت شامل تاسیسات زیربنایی شهرها و روستاهای بخش شود.
خرم‌روز با بیان اینکه زندگی مردم با تکنولوژی عجین شده است،‌ بیان کرد: ایجاد خلل در هر یک از تاسیسات زیربنایی در جوامع انسانی می‌تواند موجب ایجاد اختلال در زندگی روزمره مردم شود و باید از این کار اجتناب شود.
بخشدار آبپخش ادامه داد: تمام ادارات زیربنایی بخش آبپخش ملزم به همکاری با یکدیگر هستند و باید با در اختیار گذاشتن یک نیروی اداری متخصص مسیر تاسیسات را در اختیار پیمانکاران مجری طرح‌های تاسیساتی و عمرانی شهر قرار دهند تا شاهد تسریع در روند اجرای پروژه‌ها و کاهش خسارات باشیم.
خرم‌روز بر پرداخت خسارات وارده بر تاسیسات زیربنایی تاکید کرد و افزود: باید ادارات تاسیساتی و پیمانکاران مستقر در سطح بخش توافقات لازم و کافی برای پرداخت هرگونه خسارت در کوتاه‌ترین زمان ممکن را منعقد سازند تا شاهد کاهش مسائل و مشکلات فی‌مابین ایشان باشیم و بخشداری زمینه اجرای این طرح را مهیا خواهد ساخت.
وی گفت: پیمانکاران طرح‌هایی که اقدام به حفاری معابر در نقاط مختلف بخش کرده‌اند موظفند پس از انجام پروژه در نقاط مختلف نسبت به پرکردن و تسطیح حفاری‌های بوجود آمده اقدام کنند.
بخشدار آبپخش متذکر شد: در شهر آبپخش قریب به 80 کیلومتر گازرسانی صورت خواهد گرفت که تا کنون بیش از 40 کیلومتر آن با موفقیت انجام شده است.
خرم‌روز افزود: دولت نهم و دهم در امر خدمات‌رسانی به مردم بیش از سایر دولت‌ها تلاش کرده‌اند و مردم از کیفیت خدمات ارائه شده رضایت کامل دارند.
در این نشست مسئولان ادارات و نهادهای مختلف نیز نظرات خود را بیان کردند و خواستار رفع مشکلات موجود شدند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول