اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری؛

پروژه گازرسانی به نهبندان کلنگ‌زنی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان از کلنگ‌زنی پروژه گازرسانی به نهبندان تا پایان سال جاری و در یکی از مناسبت‌های ملی امسال توسط مسئولان کشوری خبر داد.

پروژه گازرسانی به نهبندان کلنگ‌زنی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی جمعه‌شب در جلسه شورای اداری شهرستان نهبندان ضمن تسلیت ایام عزاداری امام حسین(ع) اظهار داشت: در ماه گذشته سفر هئیت دولت و ریاست جمهوری را به شهرستان داشته‌ایم که مردم نهبندان در این صحنه نیز حضوری با شکوه و حماسی داشتند.
وی با بیان اینکه نهبندانی‌ها در استقبال از رئیس‌جمهور حماسه‌ای دیگر را برای تاریخ نهبندان رقم زدند، تصریح کرد: این حضور با شعور و پر شور نشان از علاقه‌مندی مردم نسبت به نظام و دولت دارد.
فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه در این سفر مصوبات زیرساختی و خوبی برای نهبندان مصوب شده است، تصریح کرد: برخی از این مصوبات نتایج خویش را در آینده‌ای نزدیک نشان می‌دهد و برخی دیگر نیز در دراز مدت کارآیی خودشان را هویدا می‌سازند که در راستای پیگیری این مصوبات کارگروه پیگیری در شهرستان تشکیل می‌شود و پیگیری بیشتر آنها نیز در دستور کار استاندار خراسان جنوبی قرار دارد.
شرافتی در ارتباط با پروژه گازرسانی به نهبندان افزود: طی چند روز گذشته دستور اجرایی شدن این طرح از طرف وزیر نفت به مدیرعامل شرکت گاز ایران صادر شده و مقرر شده تا در اسرع وقت تا پایان سال جاری و در یکی از مناسبت‌های ملی و توسط مسولان کشوری کلنگ آن بر زمین بخورد.
وی در ادامه با بیان اینکه اشتغال یکی از معضلات این شهرستان و در سطح کلان کشور است، گفت: امروزه دولت مصمم شده تا در راستای اشتغالزایی گام‌های موثر و مهمی را بر دارد.
فرماندار نهبندان یادآور شد: طرح مشاغل خانگی و خود اشتغالی حرکت مثبت و ارزنده در راستای ایجاد نهضت اشتغال است که همه مدیران و مسئولان ادارات و بانک‌ها باید در این زمینه با یکدیگر تعامل داشته باشند.
شرافتی از مدیران بانک‌های عامل شهرستان خواست که در زمینه پرداخت تسهیلات و گرفتن ضامن برای اعطای تسهیلات به مردم کار کاغذ بازی و سخت‌گیری‌های آنچنانی را نداشته باشند و در اسرع وقت طبق ضوابط گره کار مردم را باز کنند.
وی نگاه دلسوزانه و مثبت مدیران دستگاه‌های اجرایی نهبندان را در راستای اشتغالزایی بسیار مهم خواند و اظهار داشت: در بحث اشتغال مردم به ویژه جوانان جویای کار شهرستان باید روند کارگشایی مسئولان و مدیران سرعت بگیرد.
فرماندار نهبندان با اشاره به کادرسازی و ماندگاری مدیران و کارکنان ادارات مختلف در سطح شهرستان تصریح کرد: در این زمینه باید همکاری‌های لازم با معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار انجام شود و نیازهای خویش را با این معاونت و ادارات کل مربوطه در سطح استان پیگیری کنند.
شرافتی در ارتباط با اتصال شبکه الکترونیکی ادارات نهبندان به شبکه دولت افزود: مقدمات اولیه این شبکه در نهبندان انجام و اعتبارات لازم برای راه‌اندازی آن در نظر گرفته شده و فقط مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید همکاری لازم را با فرمانداری شهرستان داشته باشند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول