اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد:

شهرداری توزیع بسته‌های ورزشی در مدارس را بررسی می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد از چگونگی تاثیر توزیع بسته‌های ورزشی در مدارس سطح شهر توسط شهرداری مشهد خبر داد.

شهرداری توزیع بسته‌های ورزشی در مدارس را بررسی می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، فاطمه غیور درباره توزیع بسته‌های ورزشی در مدارس اظهار داشت: با توجه به اینکه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در حوزه توسعه ورزش مدارس ورود پیدا کرده است باید بررسی آماری صورت گیرد تا نقش شهرداری در زمینه توسعه ورزش در مدارس سنجیده شود.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تهیه 50 درصد این بسته‌ها را شهرداری و 50 درصد آن را آموزش و پرورش مناطق مختلف متقبل می‌شود، افزود: باید برنامه‌ریزی انجام شود تا به مناطق محروم و مدرسه‌های محرومی که شهرداری تشخیص می‌دهد این امکانات فرستاده شود و در صورت تشخیص 50 درصد سهم آموزش و پرورش در تامین وسایل ورزشی مدارس نیز از طریق خود شهرداری پرداخت شود.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی مشهد درباره سایر فعالیت‌های حوزه فرهنگی شهرداری مشهد اظهار داشت: در حال حاضر اجرای مسابقات محلات در حوزه جوانان و بانوان در رشته‌های مختلف بسکتبال، فوتبال، فوتسال و... در  مناطق، و فراهم کردن امکانات برای شنای دختران از دیگر خدماتی است که در حوزه فرهنگی شهرداری دنبال می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول