اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر بهسازی و نظارت آموزشی فنی و حرفه‌ای کشور:

مدیریت بهره‌وری سبب ارتقای مهارت می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر بهسازی و نظارت آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: مدیریت بهره‌وری سبب ارتقای دانایی و مهارت در جامعه می‌شود.

مدیریت بهره‌وری سبب ارتقای مهارت می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علیرضا حاتم‌زاده صبح امروز در بازدید از کارگاه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای شهرستان ارومیه اظهار داشت: نقش فنی و حرفه‌ای در توسعه فعالیت‌ها بیش از سایر مراکز آموزشی است چرا که فنی و حرفه‌ای دانش را به مهارت تبدیل می‌کند.
وی با اشاره به نقش بهره‌وری در جامعه افزود: فنی و حرفه‌ای در حوزه دانایی قرار داشته و نقش مهم و اساسی در توسعه و پیشرفت جامعه دارد از سوی دیگر افزایش بهره‌وری در سایه تلاش و کوشش بی‌وقفه مربیان است.
حاتم‌زاده وضعیت آموزش فنی و حرفه‌ای استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در زمان حاضر تحول عمیقی در حوزه‌های مختلف آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی ایجاد شده که این تحول زمینه توسعه و پیشرفت روزافزون را فراهم می‌کند.
این مسئول ادامه داد: ایجاد فضا و محیط آموزشی مناسب نقش مهمی در یادگیری کارآموزان دارد چرا که فضای مناسب آموزشی و تجهیزات استاندارد نقش کلیدی در یادگیری، مهارت‌آموزی و پرورش استعدادهای جوانان دارد.
مدیرکل دفتر بهسازی و نظارت آموزشی فنی و حرفه‌ای کشور خاطرنشان کرد: آموزش زیربنای توسعه کشور در زمینه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است و معیوب بودن فرآیند آموزشی، سبب از کارافتادن چرخه آموزشی می‌شود.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی نیز ادامه داد: در زمان حاضر تعهدات آموزشی فنی و حرفه‌ای استان به طور کامل تحقق یافته است و در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای بر اساس استانداردهای بین المللی مهارت‌های فنی و حرفه‌ای اجرا می‌شود.
حمیدرضا خانپور تصریح کرد: آموزش در این مراکز باید از طریق محیط‌های کاری پویا شده و افراد در این محیط‌ها آموزش‌های تکمیلی را به طور کامل فراگرفته و در آینده خود مبادرت به راه‌اندازی کسب و کار اقتصادی کنند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر برخی از مراکز آموزشی استان با کمبود تجهیزات و فضای مناسب آموزشی مواجه هستند اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌ها و کمبود تجهیزات و فضای آموزشی یکی از مشکلات موجود در زمینه توسعه نظام مهارت‌آموزی است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول