اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول برگزاری المپیاد علمی مهارت زنجان خبر داد‌:

حضور 18 زنجانی در مسابقات ملی مهارت

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری المپیاد علمی مهارت زنجان از حضور 18 نفر از استان زنجان در مسابقات ملی مهارت خبر داد.

حضور 18 زنجانی در مسابقات ملی مهارت
یدالله جماعتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: شهر سلطانیه از سوی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان به عنوان مرکزی برای ارائه آموزش‌های شهروند الکترونیک در نظر گرفته شده است که در این طرح عموم مردم سلطانیه می‌توانند در دوره‌های آموزشی شهروند الکترونیک شرکت کنند.
وی با بیان اینکه علاقمندان برای شرکت در این دوره‌ها می‌توانند به ساختمان شورای شهر و کافی‌نت سپهر مراجعه کنند، افزود: این دوره آموزشی 32 ساعته و شامل خدمات اینترنتی به همشهریان است.
مسئول برگزاری المپیاد علمی مهارت زنجان تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این دوره‌ها با همه فعالیت‌های الکترونیکی از جمله خرید الکترونیکی آشنا شده و از آموزش‌های لازم بهره‌مند می‌شوند.
وی ادامه داد: برای برگزاری این دوره آموزشی بالغ بر 60 سیستم کامپیوتر در نظر گرفته شده است که به صورت روزانه به علاقمندان شرکت در دوره‌های آموزشی خدمات لازم را ارائه می‌کند.
جماعتی با بیان اینکه در مجموع 280 نفر از خدمات الکترونیکی سایت‌های شهر سلطانیه استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی 10 روزه است.
وی یادآور شد: آشنایی بیشتر مردم با اینترنت و جذب گردشگر به شهر سلطانیه از اهداف برگزاری این دوره آموزشی است که از سوی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان اجرایی می‌شود.
مسئول برگزاری المپیاد علمی مهارت زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور برگزیدگان دوره استانی المپیاد ملی مهارت در مسابقات ملی مهارت، بیان داشت: قرار بود مرحله کشوری این دوره از مسابقات هفته نخست آذر ماه سال جاری برگزار شود که به دلیل برگزاری امتحانات دانشگاهی و مدارس این المپیاد اواخر بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.
وی با اشاره به حضور 18 نفر از استان زنجان در مسابقات ملی مهارت تهران خاطرنشان کرد: محمد سلیمانی در رشته کنترل صنعتی، محمد حسنی و محسن فیروزی در رشته رباتیک در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.
جماعتی از اعزام پاییزه پرچینی در رشته قنادی، رسول عسگری در رشته اتومکانیک، جوشکاری وحید دولتی به مسابقات ملی مهارت خبر داد و افزود: بابک اتان در رشته آجر چینی، مهدی علمداری در رشته تاسیسات لوله‌کشی در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند.
وی با بیان اینکه مقدم کوهی، سلطانیه و یادگاری به صورت گروهی در رشته ساخت و تولید در این دوره از مسابقات حضور دارند، افزود: حسین بهرامی و صمد تیموری نیز به صورت تیمی در رشته مکاترونیک به این دوره از رقابت‌ها اعزام می‌شوند.
مسئول برگزاری المپیاد علمی مهارت زنجان از حضور نوید رستم‌خانی در رشته طراحی مهندسی در این دوره از مسابقات خبر داد و افزود: وحید دولتی در رشته جوشکاری، علی کشتی‌آرا در رشته گرافیک، نیما نظریان در رشته شبکه و محمد اسدی در رشته تاسیسات الکتریکی در این مسابقات شرکت می‌کنند.
وی افزود: در رشته‌های خیاطی، تراشکاری و کاشی‌کاری به ترتیب رسول بهرامی، سجاد احمدی و مهدی غفاری در مسابقات ملی مهارت حضور می‌یابند.
جماعتی با اشاره به برگزاری المپیاد ملی مهارت در سال گذشته در کشور انگلیس بیان داشت: حضور سه کارشناس بین‌المللی و دو شرکت ‌کننده در این دوره از مسابقات از افتخارات استان محسوب می‌شود.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول