اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای:

توسعه آموزش‌های مهارتی از ضروریات است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: توسعه آموزش‌های مهارتی به عنوان زیر ساخت توسعه تمام بخش‌ها از ضروریات است.

توسعه آموزش‌های مهارتی از ضروریات است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی، کوروش پرند در نشست با پرسنل اداره کل فنی و حرفه‌ای استان مرکزی اظهار داشت: استان مرکزی که یکی از قطب‌های مهم صنعت کشور است در این مسیر باید پیشتاز باشد.
وی تصریح کرد: امروز با توجه به حجم گسترده ورود به دانشگاه‌ها هیچ توجهی به امر مهارت‌آموزی نمی‌شود و این مهم زنگ خطری برای آینده جامعه است.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور افزود: اگر به همسان‌سازی رشد  تحصیلات دانشگاهی با رشد و توسعه آموزش‌های مهارتی دقت نشود در آینده نیروهای متخصص و توانمندی را در کشور نخواهیم داشت.
پرند عنوان کرد: با اجرای سند راهبردی مهارت و فناوری سازمان بر این باوریم که خانواده آموزش فنی و حرفه‌ای می‌تواند با کمک و مساعدت دولت نقش عمده‌ای را در راستای رشد و شکوفایی ایران اسلامی ایفا کند.
بر اساس این گزارش رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در سفر یک روزه خود به استان مرکزی از کارگاه‌های مجتمع آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اراک بازدید کرد.
وی در این بازدید گفت: معرفی توانمندی‌های مهارتی به ویژه در حوزه بانوان تاثیر به سزایی در رشد و توسعه اقتصاد خانواده دارد که باید این بخش مورد توجه قرار گیرد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی گفت: در استان مرکزی که قطب دوم صنعت کشور است، تربیت نیروی انسانی ماهر در اولویت نخست قرار دارد که برای رسیدن به این مهم ضرورت دارد در زمینه به روز رسانی مراکز از دو منظر عمرانی و تجهیزات مساعدت شود.
بهرام ‌نجفی‌زاده تشکیل تیمی به منظور انتخاب افراد نخبه در راستای حضور در مسابقات مهارت در بخش ملی و بین‌المللی را از دیگر برنامه‌های اداره کل استان مرکزی بر شمرد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول