اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/اختصاصی فارس/ مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات قزوین خبر داد:

برقراری امکان زیارت مجازی حرم طفلان مسلم

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین از برقراری امکان زیارت مجازی حرم طفلان مسلم در عراق در آینده نزدیک خبر داد.

برقراری امکان زیارت مجازی حرم طفلان مسلم
رضا صدیقی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: بازسازی حرم طفلان مسلم بر عهده استان قزوین گذاشته شده است و با توجه به اینکه در فضای مجازی امکان زیارت از راه دور وجود دارد، درصدد هستیم که امکان زیارت مجازی از طریق اینترنت را برای حرم طفلان مسلم برقرار کنیم.
وی ادامه داد: در تلاش هستیم که امکان زیارت مجازی حرم طفلان مسلم در ماه محرم فراهم شود که به همین منظور نیز گروهی از استان قزوین اعزام خواهند شد و امیدواریم که در سال جاری شاهد تحقق این امر باشیم.
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین اضافه کرد: البته در این امر مشکلی وجود دارد که باید طرف عراقی این امر را تأیید کند زیرا آنها کمی در این خصوص نگرانی دارند که اگر طرف عراقی تأیید کند شاهد برقراری این امکان خواهیم بود.
وی عنوان کرد: در راستای تأمین هزینه این کار نیز یکی از خیران در پرداخت حدود 30 میلیون تومان اعلام آمادگی کرد و دوربین‌ها نیز تهیه شده است که امیدواریم کار به نتیجه رسیده و قطعی شود.
صدیقی تأکید کرد: ما تلاش می‌کنیم که مردم این استان و دیگر نقاط بتوانند در این ماه زیارت مجازی حرم طفلان مسلم را از طریق اینترنت داشته باشند که البته شرط تحقق این امر نیز مساعدت طرف عراقی است.
وی اظهار کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات یک مجموعه خیریه است و با یک مجموعه از کسانی که دوستدار اهل بیت هستند به عنوان کار خیر، فعالیت‌ها را دنبال می‌کند و اعتبارات خاصی ندارد.
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین با تقدیر از مساعدت‌های مردم و مسئولان در بازسازی حرم طفلان مسلم خاطرنشان کرد: امیدواریم همینطور که کارهای بازسازی بقاع متبرکه در عراق انجام شده است از این پس نیز با مساعدت‌های مردم و پشتیبانی مسئولان بتوانیم گام‌های ارزشمندی را در حرم اهل بیت (ع) برداریم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول