اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد:

فرهنگ میزبانی مهم‌ترین رویکرد فرهنگسرای زیارت است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد گفت: فرهنگسرای زیارت، گامی برای ارتقای فرهنگ زیارت و میزبانی است.

فرهنگ میزبانی مهم‌ترین رویکرد فرهنگسرای زیارت است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی اکبر عصارنیا اظهار داشت: برای افزایش سطح علمی و فکری زائران و مجاوران به توجه به امام رضا(ع)، این فرهنگسرا طرح‌ریزی شده است که در این زمینه با هنرمندان و فیلمسازان مشهد هم‌اندیشی صورت گرفت تا بتوان موضوع زیارت را به شکل بهتری برای مردم در قالب فیلم به تصویر بکشیم.
عصارنیا، گسترش فرهنگ میزبانی را از مهم‌ترین رویکردهای فرهنگسرای زیارت عنوان کرد و افزود: گسترش فرهنگ میزبانی و افزایش تبلور آثار و برکات زیارت حرم حضرت امام رضا (ع) می‌توان به مزیت رضوی شهر مشهد که مهم‌ترین مولفه فرهنگی شهر است کمک کرد.
وی در ادامه افزود: فرهنگسرای زیارت در 9 آیتم برنامه طراحی و برنامه‌ریزی شده که برپایی نمایشگاه مفهومی، نمایشگاه تجلی آفتاب، مسابقه دیجیتال، بخش کودک، آب نمای هوشمند موزیکال، المان‌هایی در زمینه القاب حضرت امام رضا(ع) و نمایشگاه حالات شخصیت‌های معاصر در زیارت حرم امام رضا(ع) از جمله این برنامه‌هاست.
عصارنیا با اشاره به سیاست‌های تهیه فیلم فرهنگسرای زیارت خاطرنشان کرد: سیاست‌های تهیه فیلم باید دارای هیجان، حداقل 10 دقیقه، استفاده نکردن از تصاویر تکراری، دوری از قالب‌های تله فیلم باشد و حقیقت زیارت، عهد با امام رضا(ع)، توجه به ویژگی‌های امام رضا(ع) و توجه به زائران و مجاوران امام رضا(ع) از جمله موضوعات خروجی فیلم است تا بتوان بیننده را با پیام‌ها و قالب‌های مختلف به توجه بیشتر زیارت حقیقی امام رضا (ع) آشنا کرد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول