اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام محرم صورت می‌گیرد؛

پخش تفسیر زیارت وارث از کانال ندای اسلام

خبرگزاری فارس: مدیر کانال ندای اسلام از پخش تفسیر زیارت وارث در ایام محرم از این کانال خبر داد.

پخش تفسیر زیارت وارث از کانال ندای اسلام
حامد حسینیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به پخش تفسیر زیارت وارث از کانال ندای اسلام اظهار کرد: کانال ندای اسلام شبکه‌ای است که به پخش برنامه‌های معارفی به زبان انگلیسی اهتمام دارد.
وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ای با عنوان شرح زیارت وارث The Heir همزمان با آغاز ماه محرم الحرام از این شبکه به روی آنتن می‌رود.
مدیر کانال ندای اسلام عنوان کرد: این برنامه به شرح و تفسیر تمام بخش‌های زیارت وارث که با ماه محرم و قیام امام حسین(ع) متناسب بوده می‌پردازد.
وی با اشاره به هدف زیارت وارث گفت: حرکت بخشیدن و پویایی به عاشورا و خارج کردن این واقعه از انزوا یکی از اهداف این زیارت است.
حسینیان خاطرنشان کرد: برنامه 15 دقیقه‌ای شرح زیارت وارث از 6 تا 17 آذر با کارشناسی دکتر فخر روحانی، عضو هیئت علمی دانشگاه قم و محقق در زمینه قیام امام حسین(ع) از کانال ندای اسلام پخش می‌شود.
وی به برنامه حدیث روز اشاره کرد و افزود: این برنامه در این ایام به بیان روایاتی درباره امام حسین(ع) و اهمیت ماه محرم و لزوم عزاداری برای امام حسین(ع) و یارانش اختصاص دارد.
مدیر کانال ندای اسلام خاطرنشان کرد: «اعجاز حسین» از کارشناسان مسائل اسلامی کارشناسی و معافی تهیه‌کنندگی این برنامه 10 دقیقه‌ای را بر عهده دارد.
علاقه‌مندان برای دریافت برنامه‌های این شبکه می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی کانال ندای اسلام به آدرسwww.coiradi.com مراجعه کرد یا از ماهواره هاتبرد با فرکانس12/437 GHz با Horizontal 27500 برنامه‌های این شبکه را دریافت کنند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول