اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی نه ماه نخست سال جاری صورت گرفته است؛

جمع‌آوری صدقه ۱۰ میلیارد ریالی توسط مردم خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری نیکوکاران این استان بالغ بر 10 میلیارد و 816 میلیون ریال صدقه پرداخت کردند.

جمع‌آوری صدقه ۱۰ میلیارد ریالی توسط مردم خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد اکبری صبح امروز در جمع مسئولان استان اظهار داشت: جمع‌آوری این میزان صدقات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد رشد داشته است.
وی افزود: طی این مدت در راستای کمک‌رسانی به محرومان و اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند مردم سخاوتمند و خیر ماهانه بالغ بر یک میلیارد و 350 میلیون ریال به صنادیق صدقات در سطح استان واریز کردند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی در مورد موارد مصرف صدقات تصریح کرد: براساس نظر نماینده ولی فقیه در این نهاد مبالغ جمع‌آوری شده صدقات در سرفصل‌های مختلفی از قبیل خدمات درمانی، فرهنگی، کمک به امر ازدواج نیازمندان، کمک به مسکن مددجویان و اشتغال هزینه می‌شود.
اکبری تعداد کل صنادیق فعال استان را 82 هزار و 44 صندوق عنوان کرد و یادآور شد: در راستای ترویج و توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه طی هشت ماه امسال 4 هزار و 990 عدد صندوق جدید کوچک، متوسط و بزرگ در سطح منازل، فروشگاه‌ها، سازمان‌های دولتی، معابر، میادین و مکان‌های عمومی نصب شده است.
وی یادآور شد: هنگام مراجعه نیروهای تخلیه‌گر به درب منازل و سایر مشترکان برای تخلیه صندوق صدقات از این افراد کارت شناسایی معتبر و یا برگ ماموریت اداری اخذ کنند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی یادآورشد: مشترکان عزیز در صورت مشاهده موارد مشکوک می‌توانند سریعا به نزدیک‌ترین کمیته امداد محل زندگی خود یا به نیروی انتظامی اطلاع دهند.
اکبری ادامه داد: همچنین مشترکان می‌توانند مراتب را به تلفن 2504301-0561 معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی استان منعکس کنند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول