اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بنا بر اعلام فدراسیون هندبال؛

تیم هندبال ثامن‌الحجج سبزوار به چهارمین برد خود دست یافت

خبرگزاری فارس: بنا بر اعلام فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار به چهارمین برد خود دست یافت.

تیم هندبال ثامن‌الحجج سبزوار به چهارمین برد خود دست یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران، تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار در دیدار هفته اول خود با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید.
تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار تنها نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور قرار بود در هفته اول این رقابت‌ها در تاریخ 20 آبان‌ماه امسال برابر میهمان خود هپکو اراک برود که این تیم به شهرستان سبزوار نیامد.
مسئولان این تیم دلیل این عدم حضور در شهرستان سبزوار و عدم رویایی با تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار را ناآماده بودن تیم و مشکلات مالی عنوان کردند که با رای فدراسیون هندبال این دیدار 10 بر صفر به سود نماینده سبزوار اعلام شد.
تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار امسال تیم خوبی را روانه مسابقات کرده و در سه هفته ابتدایی مقابل حریفان خود به پیروزی رسیده است و با رای فدراسیون مبتنی بر پیروزی مقابل نماینده اراک به چهارمین پیروزی خود در این رقابت‌ها دست یافت و مقتدرانه در صدر جدول رده‌بندی ایستاده است.
البته با توجه به حضور نمایندگان قدرتمند استان اصفهان در جام باشگاه‌های آسیا یعنی فولاد ماهان و ذوب‌آهن اصفهان دیدارهای این دو تیم در سه هفته ابتدایی لغو و به زمان دیگری موکول شد و با حضور این تیم‌ها در مسابقات این رقابت‌ها جذاب‌تر می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول