اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر هندبال بانوان کشور؛

‌هندبال ثامن‌الحجج سبزوار چهارمین پیروزی خود را کسب می‌کند

خبرگزاری فارس: در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار به دنبال چهارمین پیروزی پیاپی خود در این رقابت‌ها است.

‌هندبال ثامن‌الحجج سبزوار چهارمین پیروزی خود را کسب می‌کند
ناهید غارسی سرمربی تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس مشهد اظهار داشت: تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار در هفته چهارم جمعه به مصاف پتروشیمی گچساران بوشهر می رود و امیدواریم در این دیدار نیز همانند بازی‌های هفته‌های گذشته به پیروزی برسیم.
وی تصریح کرد: این دیدار در سالن تیم پتروشیمی برگزار می‌شود و مصمم هستیم با پیروزی در این دیدار نوار بردهای تیم ادامه داشته باشد و صدرنشینی هندبال سبزوار را در لیگ هندبال ادامه دهیم.
سرمربی تیم هندبال بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار با اشاره به حریف هفته سوم این تیم خاطرنشان کرد: در هفته گذشته موفق شدیم.
تیم خوب زیتون کرمان را با نتیجه نزدیک 22 بر 23 شکست دهیم.
غارسی ادامه داد: بازیکنان تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار بازی خوبی مقابل تیم زیتون کرمان ارائه ندادند و من از بازی بازیکنان رضایت کامل ندارم و می‌توانستیم در این بازی با اختلاف بیشتری زیتون کرمان را شکست دهیم.
وی افزود: با بازیکنانی که ما در اختیار داریم و بازی با تیمی مثل زیتون کرمان که سطح بازی آنها پایین تر از ذوب‌آهن اصفهان بود نتیجه باید غیر از آن چیزی که هست رقم می خورد و سعی می‌کنیم این نقص را در دیدارهای آینده جبران کنیم.
غارسی ادامه داد: امسال تیم خوبی را روانه مسابقات کرده‌ام و تیم ذوب آهن به عنوان جدی‌ترین رقیب ما برای قهرمانی است و در دو دیداری که برگزار کرده‌ایم موفق شدیم در سبزوار تیم‌های مجید تهران و زیتون کرمان و همچنین در اصفهان تیم مدعی ذوب آهن را شکست دهیم.
هفتمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور با شرکت هشت تیم از 20 آبان‌ماه امسال آغاز شده است و موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار به عنوان تنها نماینده هندبال خراسان رضوی در این مسابقات حاضر شده است.
این تیم هم اکنون با سه پیروزی پیاپی در صدر جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور قرار دارد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول