اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال چهارمحال و بختیاری:

3 هندبالیست‌ چهارمحال و بختیاری به تیم ملی دعوت شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال چهارمحال و بختیاری از حضور سه نفر از هندبالیست‌های نوجوان این استان در تیم ملی هندبال کشور خبر داد.

3 هندبالیست‌ چهارمحال و بختیاری به تیم ملی دعوت شدند
اکبر ریاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: جواد کاظمی چالشتری، مهدی آل‌مومن و علی رفیعی سه هندبالیست این استان هستند که به تیم ملی هندبال نوجوانان کشور برای شرکت در مسابقات قطر دعوت شدند.
وی از فعالیت 500 ورزشکار در رشته هندبال در این استان خبر داد و گفت: از این تعداد 150 نفر خانم و 350 نفر در بخش آقایان مشغول به فعالیت هستند.
ریاحی افزود: این ورزشکاران در شهرهای لردگان، فارسان، هفشجان، بن، فرخشهر، سامان، بروجن و شهرکرد فعالیت دارند که هیئت هندبال شهرستان شهرکرد فعال‌ترین هیئت استان است که از سال 52 تاکنون در این استان فعال است.
رئیس هیئت هندبال چهارمحال و بختیاری شهرکرد ورزش هندبال را یکی از پرافتخارترین ورزش‌های این استان برشمرد و گفت: فعال‌سازی هیئت هندبال شهرستان‌ها، گسترش این رشته ورزشی بین خواهران و برادران و به کار گرفتن مربی برای بانوان ورزشکار در این استان از مهم‌ترین برنامه‌های در دست اجرا برای گسترش این رشته ورزشی در سطح این استان است.
ریاحی با اشاره به افتخارات ورزشی کسب شده توسط این هیئت گفت: کسب عنوان نایب قهرمانی امیدهای کشوری، کسب عنوان قهرمانی جوانان کشور به میزبانی استان اصفهان، کسب نایب قهرمانی نوجوانان کشور به میزبانی شهرکرد از مهم‌ترین افتخارات این هیئت ورزشی است.
وی ادامه داد: کسب عنوان سومی مسابقات نوجوانان در سال 89 به میزبانی شهرکرد، اعزام تیم نوجوانان به کشور ترکیه، کسب عنوان نایب قهرمانی کارگران کشور، کسب عنوان دومی در زیرگروه و حضور در سوپر لیگ از دیگر افتخارات این هیئت ورزشی است.
رئیس هیئت هندبال چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشکلات فرا روی توسعه این رشته ورزشی در استان، گفت: کمبود منابع مالی، نبود امکانات و تجهیزات از جمله فقدان سالن اختصاصی و استاندارد و نبود خوابگاه در مرکز استان از جمله مشکلات اساسی فراروی این هیئت ورزشی است.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول