اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر هندبال کشور؛

هندبال خراسان رضوی همچنان پیروز می‌شود

خبرگزاری فارس: تیم ثامن‌الحجج سبزوار نماینده استان خراسان رضوی در لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور همچنان پیروز می‌شود.

هندبال خراسان رضوی همچنان پیروز می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس مشهد تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار به عنوان تنها نماینده هندبال استان خراسان رضوی در هفته چهارم میهمان کازرون بود که در نهایت موفق شد این تیم را نیز شکست دهد.
این دیدار که در شهرستان کازرون و بین تیم‌های موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار و مردم کازرون برگزار شد با نتیجه 26 بر 23 به سود نماینده استان خراسان رضوی در لیگ هندبال باشگاه‌ها کشور به پایان رسید.
تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار در هفته گذشته نیز موفق شده بود با نتیجه قاطع نماینده شهر کرمان در لیگ برتر را با شکست بدرقه کند و همچنان بدون شکست و تساوی صد درصد امتیازات ممکن را کسب کرده است.
تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار یک بازی عقب افتاده برابر هپکو اراک دارد و سه بازی دیگر خود را با پیروزی پست سر گذاشته است.
ذوب‌آهن و فولاد مبارکه سپاهان نمایندگان استان اصفهان در لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور تاکنون در لیگ امسال بازی انجام نداده‌اند و به‌ دلیل حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازی‌های این دو تیم به تعویق افتاد، البته از این هفته این دو تیم نیز در مسابقات حضور پیدا کرده و لیگ هندبال را جذاب‌تر خواهند کرد.
موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار علاوه بر اینکه مقتدرانه در لیگ آقایان شرکت کرده است، امسال تیم بانوان را نیز راه‌اندازی کرده و این تیم نیز در چهار مسابقه ابتدایی خود با پیروزی‌های پیاپی برابر رقبای خود به تنهایی در صدر جدول رده‌بندی بانوان هندبال باشگاه‌های کشور ایستاده است.
علاوه بر تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار تیم موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان نیز امسال در لیگ دسته اول هندبال و فوتسال باشگاه‌های کشور حضور دارد و این اسپانسرها سبب آشتی دوباره تماشاگران با سالن‌های ورزشی در استان خراسان رضوی شده‌اند و برای دلگرمی بیشتر این اسپانسرها حمایت‌های مسئولان استانی و شهری می‌تواند جوانان بیشتری از استان خراسان رضوی را به مسابقات کشور راهنمایی کند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول