اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر استان قزوین:

انقلاب ۵۷ الگوی بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: بیداری اسلامی از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته است.

انقلاب ۵۷ الگوی بیداری اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سپاه تاکستان، نخستین یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره پرستار بسیجی شهید داود محمدی با حضور 24 خانواده شهید و ایثارگر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان و مسئولان شهرستان تاکستان در سالن امام علی (ع) این شهرستان برگزار شد.   
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در این مراسم بیان کرد: قرآن کریم در خصوص شهادت می‌فرماید «آنهایی را که در راه خدا شهید شدند مرده مپندارید، مرگ شهیدان مرگ سرخ است و شهیدان زنده‌اند و به جامعه حیات می‌بخشند و شهدا حق حیات دارند».
حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی اضافه کرد: در خطبه 183 در نهج‌البلاغه نیز امام علی (ع) فرموده‌اند «آنهایی که در راه خدا خونشان ریخته شده ضرر نکرده‌اند، آنها مورد محبت و رحمت پروردگارشان هستند و خدا به وعده خود عمل می‌کند».
وی ادامه داد: با توجه به فرموده امام علی (ع) شهدا شش ویژگی دارند، یکی از ویژگی‌های شهدا این است که قرآن را خوانده‌اند و آن را حاکم زندگی خود قرار داده‌اند و دیگر اینکه واجبات را انجام داده‌اند، سنت پیغمبر را احیا کردند و به امام اعتماد داشتند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه گفت: بیداری اسلامی که در مصر، یمن و لیبی آغاز شده در واقع این بیداری اسلامی از انقلاب اسلامی الگو گرفته است.
در ادامه فرماندار شهرستان تاکستان اظهار کرد: برگزاری اینگونه یادواره‌ها مروری است بر حماسه‌های جاویدان بسیجیان در دوران جنگ و حضور مردم در تمام عرصه‌ها، از این‌رو اهمیت بسیاری دارد.
علی اکبریان افزود: بنا به فرمان حضرت امام خمینی (ره) «انقلاب برای مقطع خاصی نیست» و ریشه‌های انقلاب باید در عمق جامعه باشد و اعتقادات و باورهای دینی سبب می‌شود به استقلال برسیم.
پخش کلیپ عملکرد کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان تاکستان و مداحی از دیگر بخش‌های این مراسم بود، همچنین نمایشگاهی با محتوای دلاورمردی‌های شهدا و ایثارگران و خدمات امدادرسانی بسیج جامعه پزشکی در دوران جنگ و شهید داود محمدی در نگار خانه سالن امام علی (ع) تاکستان برگزار شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول