اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه:

گفتمان جهانی امام راحل موجب بیداری اسلامی شد

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه گفت: گفتمان جهانی امام راحل موجب بیداری اسلامی شد و خیزش ملت‌های مسلمان را ایجاد کرده است.

گفتمان جهانی امام راحل موجب بیداری اسلامی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه علی درزی شامگاه جمعه در جلسه هادیان سیاسی این شهرستان با اشاره به اینکه سپاه پاسداران به هیچ گروه و جریان سیاسی وابستگی ندارد، بیان داشت: برای ایجاد این نظام خون‌های پاک بسیاری ریخته شد و زحمات فراوانی برای تثبیت آن صرف شد و ما باید قدردان آن باشیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه خاطرنشان کرد: گفتمان جهانی امام راحل موجب بیداری اسلامی شد و خیزش ملت‌های مسلمان را ایجاد کرده است.
درزی با تاکید بر اینکه ولایت، محور و مرکز ثقل رفتارها و تصمیمات است، گفت: ولایت فقیه در عمق باورهای دینی و مذهبی ما قرار دارد.
وی خواسته رهبری را شاخص فعالیت‌ها توصیف کرد و گفت: بصیرت نیاز اصلی و اساسی بسیجیان ماست.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه خاطرنشان کرد: بصیرت، فتنه و انحراف در دین از مباحث اصلی و مهم سه ساله رهبری را تشکیل می‌دهد و ما با تبعیت کامل از ایشان باید در این مسیر گام بر داریم.
درزی به انتخابات مجلس نهم در کشور اشاره کرد و گفت: در انتخاب نمایندگان باید به حفظ ارزش‌ها و اصول و ولایت‌پذیری توجه کاملی داشته باشیم و نماینده خود را از بین افراد متعهد و دلسوز و کارآمد انتخاب کنیم.
وی حضور حداکثری و احترام به قانون را از خواسته‌های مقام معظم رهبری در انتخابات مجلس نهم دانست و گفت: اخلاص، صداقت و عمل به هنگام باید در بین معتقدان به انقلاب بیشتر شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه خواستار توجه به شعارها و رفتارهای کاندیداها شد و اذعان داشت: تفکر مبتنی بر آرمان‌های امام راحل و اصول انقلاب اسلامی و پیروی از دستورات رهبری باید از ملاک‌های اصلی ما در انتخاب نمایندگان مجلس باشد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول