اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون بسیج هنرمندان ساری خبر داد:

برپایی نمایشگاه کاریکاتور با موضوع بیداری اسلامی در ساری

خبرگزاری فارس: مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان ساری از برپایی نمایشگاه کاریکاتور با موضوع بیداری اسلامی در این شهرستان خبر داد.

برپایی نمایشگاه کاریکاتور با موضوع بیداری اسلامی در ساری
سید حسین ساداتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری گفت: موضوع نمایشگاه، بیداری اسلامی در کشورهای منطقه است که از منظر هنرمندان عرصه کاریکاتور به معرض نمایش گذاشته می‌شود.
ساداتی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با توجه به تحولات شگرفی که در اکثر کشورهای اسلامی منطقه رخ داده و ملت‌های اسلامی به شعور و بیداری عمیقی که متاثر از انقلاب اسلامی است رسیده‌اند، هنرمندان متعهد در این حوزه آثار بسیار فاخری را از خود خلق کرده‌اند به معرض دید عموم قرار می‌گیرد.
مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان ساری افزود: هنرمندان عرصه کاریکاتور با زبان خاص خود به خوبی و ملموس‌تر این جریانات و لایه‌های زیرین آن را به تصویر کشیده‌اند از همین رو بر آن شدیم تا با هماهنگی گروه تجسمی بسیج هنرمندان ساری نمایشگاهی از آثار کاریکاتوریست‌ها را در قالب نمایشگاه بیداری اسلامی در معرض دید عموم قرار دهیم تا مردم از دید و زاویه دیگری، انقلاب مردمی در کشورهای مسلمان را نظاره‌گر باشند.
این مسئول با دعوت از مسئولان و هنرمندان اذعان داشت: توقع و انتظار ما هم این است که مردم ، هنرمندان و مسئولان در ایامی که نمایشگاه برپاست، از این نمایشگاه که انصافا آثار بسیار تاثیرگذار و هوشمندانه‌ای است بازدید کنند.
ساداتی با اشاره به اینکه این نمایشگاه به همکاری حوزه هنری استان مازندران برگزار می‌شود، متذکر شد: این نمایشگاه توسط کانون بسیج هنرمندان شهرستان ساری با همکاری حوزه هنری مازندران از 13 تا21 آذرماه در گالری حوزه هنری مازندران واقع در ساری، میدان امام (ره)، بلوار دانشگاه برپا می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول