اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس فنی و حرفه‌ای گچساران خبر داد:

آغاز به کار مرکز آموزش علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس فنی و حرفه‌ای گچساران از آغاز به کار مرکز آموزش علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای این شهرستان خبر داد.

آغاز به کار مرکز آموزش علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای گچساران
سید یدالله افضلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در راستای سیاست افزایش مهارت و توانمندی علمی جوانان و با توجه به وجود ظرفیت لازم در زمینه کارگاه‌های آموزشی مجهز و نیروی انسانی متخصص در مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران، طبق نیازسنجی صورت گرفته رشته‌های آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح تحصیلات عالی و دانشگاهی در مرکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان ایجاد شد.
وی ابراز داشت: مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران بر اساس سه محور و نظام اصلی صلاحیت حرفه‌ای، آموزش و اشتغال اقدام به آموزش علاقه‌مندان در رشته‌های تحصیلی در سطح آموزش عالی کرده است.
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران با اشاره به مطلوب‌ بودن امکانات و تجهیزات آموزشی مرکز فنی‌ و حرفه‌ای این شهرستان تصریح کرد: کارگاه‌های آموزشی، کلاس‌ها، آزمایشگاه، فضای اداری و امکانات جانبی مطلوب از جمله فضای آموزشی مرکز فنی ‌و حرفه‌ای گچساران است.
افضلی رشته‌های تحصیلی این مرکز آموزش عالی را مکانیک‌ خودرو، ساخت و تولید و الکترو ‌‌تکنیک عنوان کرد.
این مقام مسئول در گچساران تعداد پذیرش دانشجو برای هر رشته را 30 نفر عنوان کرد و بیان داشت: در مجموع سه رشته ارائه شده در این مرکز، 90 دانشجو در مرکز فنی‌ و حرفه‌ای گچساران آموزش‌های عالی و تخصصی می‌بینند.
افضلی گفت: دوره‌های آموزش در این مرکز به‌صورت پود‌مانی برگزار شده و دانشجویان پس از گذراندن هشت پودمان، مدرک کاردانی علمی کاربردی خود را کسب می‌کنند.
وی با اشاره به اهمیت ارائه آموزش به همه اقشار مختلف مردم ابراز داشت: این مرکز با ارائه خدمات شبانه‌روزی از تمامی نقاط شهری و روستایی و استان‌های همجوار نیز پذیرش دانشجو داشته است.
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای را به‌عنوان یکی از سیاست‌های اصلی دولت برای کار و تولید عنوان کرد و این آموزش‌ها را به‌منظور ایجاد مهارت و توانایی برای احراز شغل یا افزایش مهارت ضروری دانست.
افضلی با اشاره به اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از نقش و تاثیرگذاری اقتصادی و اجتماعی مهمی برخوردار است، افزود: این آموزش‌ها معرف نوع مهمی از سرمایه‌گذاری در منابع انسانی بوده و با فراهم کردن زمینه‌های ارتقا دانش و مهارت‌های مورد نیاز بازار کار و اشتغال در زمینه‌های مختلف به توسعه اقتصادی کمک می‌کند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول