اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

90 درصد پروژه‌های عمرانی دنا در مرحله اجرایی شدن است

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 90 درصد پروژه‌های مربوط به اعتبارات سال 90 شهرستان دنا در مرحله واگذاری به پیمانکار و یا اجرا شدن است.

90 درصد پروژه‌های عمرانی دنا در مرحله اجرایی شدن است
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد در جمع خبرنگاران، پروژه‌های مصوب سفرهای دور اول، دوم و سوم رئیس‌جمهور و هیئت دولت به این استان را 6 هزار پروژه در قالب 541 مصوبه و با اعتبار هزار و 201 میلیارد تومان برشمرد.
نیکزاد گفت: از مجموع این مصوبات 184 مصوبه با اعتبار 59 میلیارد تومان مربوط به سفر دور اول است که تاکنون در استان 98.4 درصد آن اجرا و عملیاتی شده است.
به گفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد، از مجموع پروژه‌های دور اول سفر 166 پروژه مربوط به شهرستان دنا است که همه اجرایی و عملی شده‌اند.
نیکزاد تصریح کرد: 185مصوبه با اعتبار 168 میلیارد تومان هم مربوط به دور دوم است که بیش از 75 درصد آن‌ها در این استان اقدام و اجرا شده است.
وی افزود: از کل پروژه‌های دور دوم سفر، 67 پروژه مربوط به شهرستان دنا بوده که بیش از 75 درصد آن اجرا و تحقق یافته است. 
به گفته نیکزاد، دور سوم سفر 172مصوبه با 974 میلیارد تومان اعتبار دارد که 134 مصوبه آن عمرانی و شامل چهار هزار و 420 پروژه است.
نیکزاد تصریح کرد: از کل پروژه‌های دور سوم سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت، 286 پروژه مربوط به شهرستان دنا بوده که در دست اجرا و  یا تحقق یافته هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص محل تامین اعتبار این پروژه‌ها گفت: 144میلیارد تومان تعهدات استانی، 506 میلیارد تومان تعهدات ملی و 8.4 میلیارد تومان هم تعهدات نهادهای خاص است.
نیکزاد یادآور شد: بیش از 90 درصد پروژه‌های مربوط به اعتبارات سال 90 شهرستان دنا در مرحله واگذاری به پیمانکار و یا اجرا هستند. 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اظهار رضایت از آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی و اجرای پروژه‌های عمرانی سال جاری و مصوبات سه دوره سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت در این استان از جمله شهرستان دنا، تصریح کرد: هر پروژه و یا مصوبه‌ای در استان که تاکنون در اجرا یا پیشرفت فیزیکی مشکل داشته در دور چهارم سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد مشکلات آنها رفع و در روند اجرایی آنها تسریع می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول