اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد:

اجرای 120 پروژه عمرانی و زیرساختی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از اجرای 120 پروژه عمرانی و زیرساختی در این دانشگاه خبر داد.

اجرای 120 پروژه عمرانی و زیرساختی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
جهانگیر شاهینی در حاشیه بازدید از بیمارستان 160 تختخوابی در دست احداث برازجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در راستای ارائه خدمات مطلوب و بهینه به مردم استان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند و افزایش کیفیت خدمات را مهم‌ترین اولویت در این مجموعه مد نظر داریم.
وی افزود: تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های نیمه‌تمام را با جدیت و اهتمام ویژه پیگیری می‌کنیم تا به فضل خدا با تلاش همه‌جانبه بتوانیم در کمترین فاصله زمانی این امر را محقق کنیم و شاهد بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام باشیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از پیشرفت 90 درصدی بیمارستان برازجان خبر داد و خاطرنشان کرد: بیمارستان 160 تختخوابی برازجان در وسعت 14 هزار و 500 مترمربع در دست ساخت است که تاکنون بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و انتظار داریم تا شهریور سال آینده تکمیل و در اختیار دانشگاه قرار گیرد.
شاهینی تصریح کرد: هم‌اکنون با تلاش سازمان مسکن و شهرسازی این طرح در سه شیفت کاری در دست ساخت است و با تلاش صفایی بوشهری مدیرکل مسکن استان بوشهر شاهد شتاب‌بخشی به این طرح ارزشمند هستیم.
وی اضافه کرد: هم‌اکنون بیش از 120 پروژه مهم عمرانی و زیرساختی در دانشگاه علوم پزشکی در دست اجراست که 36 پروژه مربوط به سفرهای استانی رئیس جمهور و 64 پروژه نیز طرح‌های استانی و ملی هستند و بیش از 20 پروژه نیز پروژه‌های کوچک مربوط به خود دانشگاه هستند که روند اجرای همه پروژه‌ها رو به رشد است.
این مسئول از احداث دانشکده پزشکی و دندانپزشکی در بوشهر خبر داد و ابراز داشت: احداث دانشکده پزشکی و دندانپزشکی نیز از جمله پروژه‌های مهم دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است که به فضل خدا و با اهتمام جدی مدیران در زمان مقرر راه‌اندازی می‌شود.
شاهینی گفت: ما دانشگاه را با دید ملی و بین‌المللی توسعه می‌دهیم و به همین دلیل از مقام عالی وزارت بهداشت به خاطر حمایت‌های بی‌دریغشان از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و همچنین از مسئولان ارشد استانی که زمینه را برای توسعه بیش از پیش این دانشگاه فراهم کرده‌اند تقدیر می‌کنیم.
وی اذعان داشت: در سال جهاد اقتصادی باید از تمام امکانات و توانمندی‌های موجود به نحو مطلوب بهره ببریم و در مسیر شکوفایی اقتصادی و افزایش بهره‌وری تلاش مضاعفی را صرف کنیم و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول