اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی خبر داد:

اجرای ۲۰۰ پروژه عمرانی در دشتی

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: در سال جاری اجرای 203 پروژه عمرانی را در دستور کار داریم.

اجرای ۲۰۰ پروژه عمرانی در دشتی
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، سید علی هاشمی جمعه شب در مراسم تجلیل از 320 نفر از بازنشستگان ادارات این شهرستان اظهار داشت: به بخش آموزش مبلغ یک میلیارد و 140 میلیون تومان، در بخش فرهنگ و هنر یک میلیارد و 473 میلیون تومان و بهبخش بهداشت و درمان 648 میلیون تومان اختصاص یافته است.
هاشمی یادآورشد: در سال جاری کار ساخت پانسیون شش واحدی خورموج را آغاز کرده‌ایم و برای احداث ساختمان دیالیز این بیمارستان نیز اعتباراتی اختصاص داده‌ایم.
وی ادامه داد: در فصل رفاه و تامین اجتماعی 241 میلیون تومان، در فصل تربیت بدنی 923 میلیون تومان، در فصل کشاورزی و منابع طبیعی یک میلیارد و 241 میلیون تومان، در فصل منابع آب 700 میلیون تومان، در فصل صنعت و معدن 400 میلیون تومان، در فصل محیط زیست 30 میلیون، در فصل انرژی بحث اصلاح شبکه برق در شهرها و روستا‌ها یک میلیارد و 234 میلیون تومان و فصل حمل و نقل حدود پنج میلیارد تومان اعتبار اختصاص می‌یابد.
هاشمی خاطرنشان کرد: راه ناصری به شنبه، ادامه عملیات راه دولت آباد به زیارت، مسیر پلیس راه تا میدان خالو حسین، احداث دو پل هوایی برای درون شهر، موج شکن لاور ساحلی، فصل عمران شهری و روستایی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی است که در حال اجرای آن هستیم.
وی گفت: در فصل مسکن حدود هفت میلیارد تومان و برای مدیریت شهری خورموح مبلغ دو میلیارد تومان اختصاص داده شده است.
نماینده ارشد دولت دهم در دشتی یادآورشد: در دولت‌های نهم و دهم در بخش مسکن مهر نزدیک به 973 واحد به صورت مجتمع‌ مسکونی در حال احداث است که 430 واحد آن مسکن مهر، 132 واحد از این تعداد خیرین مسکن ساز، 183 واحد تفاهم سه جانبه، هزار و 99 واحد خود مالکین در شهر خورموج، 300 واحد در شهرهای کاکی و شنبه، سه هزار و 311 واحد هم در روستای شهرستان در حال احداث است.
وی گفت: از مصوبات سفر ریاست جمهور با راه‌اندازی دانشکده ادبیات و علوم اجتماعی، پردیس علم و فناوری و تسهیلات سیمان مند دشتی اقدامات بسیار خوب و ارزشمندی رقم می‌خورد و شاهد توسعه شهرستان خواهیم بود.
هاشمی، نقش بازنشستگان را مهم عنوان کرد و افزود: امروز بازنشستگان برای همه ما به ویژه جوانان و نوجوانان الگو هستند و باید از تجربیات آن‌ها استفاده کنیم.
هاشمی گفت: شما بازنشستگان موجب بست نعمت‌های الهی، فیض ربوبیتی و مایه برکت هستید.
وی با اشاره به اینکه بازنشستگان تجربیات خوبی دارند، خطاب به آنان گفت: هر کس شما را اکرام، احترام، تجلیل و تکریم کند به ذات اقدس الهی تعظیم کرده است.
هاشمی یادآورشد: هر کدام از شماها می‌توانید مثل یک روحانی که هدایتگری می‌کند، هدایتگر جامعه باشید.
نماینده دولت در شهرستان دشتی گفت: در دولت‌های نهم و دهم افزایش حقوق بسیار چشمگیر، خوب و مناسب بوده که سبب شده سطح معیشتی بازنشستگان نسبت به قبل بهتر شود.
هاشمی افزود: امروز همه عزیزان بازنشسته ما دارای صفات والایی چون عزت و تقوا، زهد و تقوا هستند این صفات در رفتار و کردار بازنشستگان ما ساری و جاری است.
وی تصریح کرد: امروز پیشکسوتان ما هوشمند، هوشیار و دارای قدرت تحلیل سیاسی بالایی هستند دشمن را به خوبی می‌شناسند، در مقابل دشمن به موقع عکس العمل نشان می‌دهد، از مسائل و حوادث سیاسی و اجتماعی روز آگاه هستند و به درستی آن را تحلیل می‌کنند و روشنگری افکار و ارائه روش برخورد صحیح هم از وظایف خود می‌شمارند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول