اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گذشته 9 ماه از سال

۲۰ پروژه عمرانی در فردوس معطل مانده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فردوس گفت: از ابتدای سال جاری عملیات اجرایی تعداد 20 پروژه عمرانی باید آغاز می‌شد که این کار هنوز صورت نگرفته است.

۲۰ پروژه عمرانی در فردوس معطل مانده است
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، عباس اقبال ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر تعداد 160 پروژه عمرانی در این شهرستان در حال اجرا است.
وی عدم اختصاص اعتبار، عدم مبادله موافقت‌نامه، ضعف پیمانکار و دستگاه اجرایی را از جمله علل اجرایی نشدن پروژه‌ها در شهرستان فردوس عنوان کرد.
اقبال ساماندهی گلزار شهدای باغستان علیا و روستای برون، تکمیل مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای، تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری، تکمیل استخر شنای سرپوشیده، احیا و مرمت قنوات، احداث ساختمان دانشکده فنی و مهندسی را از پروژه‌های آغاز نشده در شهرستان فردوس برشمرد.
فرماندار فردوس احداث مجتمع دارالقرآن، صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی، کمک به ساخت خانه‌های عالم و کمک به مساجد را از دیگر پروژه‌هایی عنوان کرد که تاکنون عملیات اجرایی آن آغاز نشده است.
رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان فردوس نیز از بهره‌برداری از استخر شنای سرپوشیده این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این پروژه در حال حاضر بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
رضا ترشیزیان افزود: از ابتدای این پروژه تاکنون بیش از 700 میلیون تومان هزینه شده و برای تکمیل این پروژه نیز در مجموع مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار نیاز است.
رئیس اداره امور ورزش و جوانان فردوس قبلاً قول داده بود که چنانچه استخر شنای سرپوشیده فردوس در هفته دولت تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار نگیرد، از مسئولیت خود استعفا دهد و این در حالی است که هنوز قول بهره‌برداری از استخر شنای فردوس در دهه فجر نیز 100 درصد نیست.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول