اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس حوزه راهسازی مازندران:

پل روگذر هزارسنگر حدود 5 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

خبرگزاری فارس: کارشناس حوزه راهسازی مازندران گفت: پل روگذر هزارسنگر شهرستان آمل 4 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

پل روگذر هزارسنگر حدود 5 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، مهرداد هدایت‌زاده بعد از ظهر امروز در نشست تصمیماتی پروژه‌های تقاطع غیر‌همسطح این شهرستان اظهار کرد: کمربندی شهرستان آمل از سال 1353 شروع شده و در سال 1362 به اتمام رسید همچنین باید این پروژه شهری در آن زمان تعریف شده و انجام می‌شد.
وی افزود: بارزترین کنارگذرهای استان در شهرستان آمل قرار دارد که تقاطع و زیرگذر کمربندی‌های آن نیز به درستی اندیشیده شده است.
هدایت‌زاده با اشاره به پنج محور عمده استان که در اولویت اختصاص اعتبار قرار دارد، عنوان کرد: محورهای رامسر به چالوس، چالوس به محمودآباد، محمودآباد به آمل، آمل به بابل و بابل به ساری از عمده طرح‌های مازندران است که اعتبارات سالیانه‌شان محدود بوده و همچنین در بخش اختصاص اعتبار به اولویت‌ها توجه می‌شود که هم‌اکنون کنارگذر ساری و بابل در اولویت قرار دارند. 
هدایت‌زاده با اعلام اینکه نگرش وزارت راه توجه به جاده‌های برون شهری است، بیان کرد: برای این پروژه بزرگ شهرستان آمل 4 میلیارد و 800 میلیون تومان براورد اعتبار شده است.
کارشناس حوزه راهسازی، ساخت و توسعه راه‌های مازندران با اشاره به اینکه با وجود مسئولان خدمتگزار شهرستانی، در آمل سرعت پروژه‌ها بالا است، اضافه کرد: در تقاطع هزارسنگر مشکلات فراوانی داریم که تیرهای برق، فوندانسیون‌های موجود، تابلوهای تبلیغاتی و انحراف مسیر تعدادی از این مشکلات هستند.
وی با اعلام اینکه باید در جلسه‌ای دیگر معضلات پیش‌رو در این پروژه را بازگو کنیم تا با کمک ادارات و نهادهای اجرایی مشکلات برطرف شده تا پیمانکار فعالیت خود را آغاز کند، اظهار کرد: در هفته آینده تمام نقشه‌های لازم را ارزیابی کرده و منصوبات لازم را طراحی می‌کنیم تا دریابیم باید چه موانعی برطرف شود.
وی با اشاره به پل روگذر اوجی‌آباد تصریح کرد: این پل با اعتبار 3 میلیارد تومانی تاکنون بیش از 70 درصد پیشرفت کار داشته که امیدواریم بدون هیچ‌گونه مشکلی این پروژه تا پایان خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری برسد.
انتهای پیام/ج20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول