اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی:

آمریکا از صفوف به هم فشرده بسیجیان هراس دارد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین استقامت و پایداری بسیجیان را عامل زبونی دشمنان دانست و گفت که امروز دشمنان و در رأس آن آمریکا از صفوف به هم فشرده بسیجیان هراس دارد.

آمریکا از صفوف به هم فشرده بسیجیان هراس دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد محمدرضا نقدی بعد از ظهر امروز در همایش فرماندهان واحدهای دانش‌آموزی خراسان شمالی در کانون شهید باهنر اظهار داشت: امروز کشورهای دنیا این انقلاب را به عنوان الگویی انتخاب کرده لذا از این حیث مسئولیت بزرگی برعهده بسیجیان است.
وی افزود: امروز ایران اسلامی با پیروی از ولایت فقیه و خط امام حسین(ع) به اوج عزت و اقتدار رسیده است.
رئیس ‌سازمان بسیج مستضعفان رهنمودهای مقام معظم رهبری را ارزشمند‌ترین محتوای معرفتی در زمان حال برشمرد و گفت: معظم‌له‌ با در نظر گرفتن قرآن فضای سیاسی و بصیرت دینی رهنمودهای گرانسنگ خود را ارائه می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه همه ما مدیون ایثار رزمندگانی بوده که با تأسی از امام حسین(ع) و پیروی از ولایت فقیه موجب عزت ایران اسلامی شده‌اند ادامه داد: شهدا همواره جلودار و پیشرفت نظام اسلامی و دفاع از کیان انقلاب بوده و در دوران جنگ با جهاد خود صحنه‌های باشکوهی را آفریده‌اند.
وی با بیان اینکه چنین مسیر عزت و افتخاری را هیچ انسان آگاهی کنار نخواهد گذاشت، تصریح کرد: بر همین اساس از نسل جوان که با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا بوده و رهنمودهای ولایت را در اختیار داشته انتظار حماسه‌آفرینی‌های بزرگ‌تری است.
نقدی همچنین آینده درخشان نظام اسلامی را در گرو تربیت نیروهای باتقوا عنوان کرد و گفت: برگزاری حلقه‌های صالحین بسیج و تداوم این طرح امری ضروری است.
سردار نقدی اضافه کرد: حداقل انتظارات در این زمینه آشناسازی دانش‌آموزان با آموزه‌های دینی و عمق‌بخشیدن به آن و افزایش بصیرت بسیجیان است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: شهدا گنجینه‌های بزرگ معارف بوده که با اهدای خون خود درس‌های بزرگی را به ملت داده‌اند.
وی با اشاره به اینکه در حلقه طرح صالحین استفاد‌ه از گنجینه‌های دوران دفاع مقدس ‌امری ضروری است اظهار داشت: همانطوری که در عرصه جهاد اصغر موفق بوده‌ایم امروز باید در جبهه جهاد اکبر و انسان‌سازی نیز پیروز میدان باشیم.
برپایه این خبر همایش فرماندهان واحدهای دانش‌آموزی خراسان شمالی با پرسش و پاسخ در سالن اجتماعات کانون شهید باهنر بجنورد به کار خود پایان داد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول