اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه نبی اکرم (ص):

‌آمریکا با ابزار تهدید و تطمیع ادامه دهنده راه دستگاه جور اموی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: امروز‌ ‌دشمنان اسلام به سرکردگی آمریکای جنایتکار از طریق امواج ماهواره و شبکه جهانی اینترنت و نیز با ابزار تطمیع و تهدید،‌ سعی در ادامه راه دستگاه جور اموی دارند.

‌آمریکا با ابزار تهدید و تطمیع ادامه دهنده راه دستگاه جور اموی است
حجت‌الاسلام محمود گودرزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: بنابر فرمایش رسول اکرم اسلام (ع)، امام حسین(ع) چراغ هدایت بشریت و کشتی نجات مردم است.
وی ادامه داد: پیامبر در جایی دیگر فرموده‌اند "حسین منی و انا من الحسین"، یعنی حسین از من و من از حسین (ع) هستم؛ این به آن معناست که یاری و نجات دین اسلام بر عهده امام حسین (ع) است.
نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: توطئه‌هایی که دین اسلام را در زمان پیامبر (ص) و امامان (ع) تهدید می‌کرد توسط قیام حضرت سیدالشهدا (ع) خنثی شد.
گودرزی اضافه کرد: سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با قیام خود و نهضتی بصیرت‌بخش که به وجود آوردند، اساس دین مبین اسلام را از گزند آسیب‌ها حفظ کردند.
وی با اشاره به قیام امام حسین (ع) علیه یزید زمان، تصریح کرد: امام حسین(ع) به تمام جهانیان درس آزادمردی و ظلم‌ستیزی داد و ثابت کرد در هر زمان که قوانین الهی وارونه اعمال شود، ادامه دهندگان راه امام حسین (ع) در برابر یزیدیان خواهند ایستاد.
نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اضافه کرد: امام خمینی (ره) در بهمن‌ماه سال 57 با تاسی از نهضت عاشورا و اقتدا به سالار شهیدان (ع) ‌با همکاری ملت بیدار ایران، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.
گودرزی خاطرنشان کرد: مسلمانان جهان باید قیام امام حسین (ع) و انقلاب اسلامی ایران را برای خود الگو کنند و نصب‌العین قرار دهند.
وی دلایل انحرافات در جامعه معاصر امام حسین (ع) را ضعف فرهنگی، ایمانی و تعصبات غلط قبیله‌ای و طایفه‌ای دانست و افزود: دستگاه ظالم بنی‌امیه با ابزار تبلیغات، تطمیع و تهدید زمینه‌چینی لازم را برای ایجاد فاصله مردم از ائمه اطهار (ع) مهیا کرد.
نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: امروزه هم دشمنان اسلام به سرکردگی آمریکای جنایتکار از طریق امواج ماهواره و شبکه جهانی اینترنت و نیز با ابزار تطمیع و تهدید،‌ سعی در ادامه راه دستگاه جور اموی دارند لذا باید با تاسی به دستگاه امام حسین (ع) در برابر این جنگ فرهنگی مقاومت و دفاع کنیم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول