اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک استاد دانشگاه:

آمریکا نقش معاویه را در دنیای امروزی بازی می‌کند

خبرگزاری فارس: یک استاد دانشگاه با تاکید بر دشمن‌شناسی آحاد مردم برای مقابله با توطئه‌های دشمنان، علیه نظام اسلامی گفت: امروز آمریکا نقش معاویه زمان را در دنیا بازی می‌کند.

آمریکا نقش معاویه را در دنیای امروزی بازی می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد احمدرضا وفایی بعد از ظهر امروز در جمع هیئت‌های عزاداری این شهرستان اظهار کرد: معاویه‌های زمان تلاش داشته تا نظام اسلامی از درون تهی شده‌ و بی‌بند و باری را در بین جوامع به ویژه جوانان گسترش دهند.
وی تصریح کرد: بر همین اساس باید خطوط تحقق آرمان‌های نظام اسلامی را شناخته و با هویت و برنامه‌های شوم معاویه‌های زمان نیز بیش از پیش آشنا شویم.
استاد دانشگاه صنعتی شریف در بخش دیگری ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید شهریاری عنوان کرد: دشمنان فکر می‌کردند که با شهادت اساتید بزرگی چون شهید شهریاری می‌توانند در حرکت نظام اسلامی در مسیر توسعه و پیشرفت خلل ایجاد کنند اما این مسیر با تلاش دانشمندان نظام اسلامی با گام‌های استوار در حال پیموده شدن است.
وی با بیان اینکه با شهید شهریاری از سال‌ها قبل آشنا بوده و از دوستان نزدیک بوده است، ادب، هوش، توان علمی بالا و پشتکار شهید شهریاری را از ویژگی‌های آن شهید والامقام برشمرد.
وفایی اخلاص در عمل را رمز ماندگاری شهید دکتر شهریاری بیان کرد و افزود: تواضع، بی‌ادعایی علمی و دینی و توانمندی کم نظیر شهید دکتر شهریاری، منحصر به فرد بود.
استاد دانشگاه صنعتی شریف گفت: دکتر شهریاری با وجود اینکه یک دانشمند و تحصیلکرده بود اما غرور علمی نداشت.
وی در ادامه با اشاره به بی‌بصیرتی فتنه‌گران تصریح کرد: آنان در فتنه 88 به محرم توهین کرده که به فضل الهی این بی‌حرمتی آنان با حضور مردم در حماسه بزرگ 9 دی پاسخ داده شد.
وفایی با اشاره به اینکه به فرموده امام راحل ما هرچه داریم از امام حسین (ع) و محرم و صفر است، اظهار کرد: هدف دشمنان از ایجاد التهاب در نظام اسلامی از طریق فتنه  گران تضعیف جایگاه ولایت و رهبری بود.
وی گفت: دشمنان در رسانه‌های خود نیز مطرح کرده‌اند که هدف ما احمدی‌نژاد نیست بلکه رهبری بوده و به همین منظور برای ضربه زدن به جایگاه رهبری و ولایت تلاش داشته و دارند.
این استاد دانشگاه صنعتی شریف با تاکید بر اینکه مردم هیچ‌گاه دست از آرمان‌های نظام اسلامی نخواهند کشید، خاطرنشان کرد: مردم با حضور همیشگی خود در عرصه‌های مختلف بصیرت بالای خود را به اثبات رسانده‌اند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول